به گزارش سینماسینما، معصومه ابتکار معاون رییس جمهور در واکنش به پست انتقادی مونا فرجاد در اینستاگرام نوشت: «امپراطوری دروغ همچنان می تازد. کیهان خط می دهد، رسانه های همفکرش هماهنگ جو می دهند و افرادی هم برای خودنمایی یا در معامله، تحریف را منعکس می کنند… البته بعضی ها هم مثل این یکی کلی دروغ اضافه می کند… فایل صوتی صحبت های معصومه ابتکار در این مصاحبه ارائه می شود تا ببینید چگونه امپراطوری دروغ کار خود را پیش می برد و حیا و اخلاق هم نمی شناسد…
مطالب و جملات به کار رفته در مطلب مونا فرجاد دروغ و بی تردید با اهداف خاصی مطرح شده است. فراموش نکنیم دولت یازدهم با به سرانجام رساندن برجام، شرایطی را که این روزها می گذرانیم کنترل کرد و رشد اقتصادی را محقق ساخت. اما ترامپ و همدستان منطقه ای اش که آینده را برای ایران روشن می دیدند با خروج از برجام اوضاع را آشفته کردند.
اینبار اما ایران در جهان تنها نیست و تحولات مثبتی در پیش است. اگر چه متاسفانه در داخل گروهها و افرادی با حماقت یا براساس ماموریت، نقش ستون پنجم را بازی کرده و با خبرسازی و القا دروغ و تحریف آتش به جان اعتماد مردم می بارند… البته شکایت قضایی از مونا فرجاد به خاطر دروغ هایی که از زبان معصومه ابتکار منتشر کرده انجام می شود.»

منبع: خبرآنلاین
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- مونا فرجاد با «کتابخانه نیمهشب» روی صحنه میرود
- روایت مونا فرجاد از زورگیری با قمه از او و دوستش
- در سکوت اهل تاریخ/ نگاهی به سریال «شبکه مخفی زنان»
- جلیل اکبری صحت : اگر این روزها دل و دماغ سینما رفتن دارید ،فیلم پسران دریا را ببینید
- آغاز اکران «پسران دریا» از فردا/ فیلم افشین هاشمی در جشنواره بوسان نمایش داده میشود
- شب بازیگر پس از وقفهای دو ساله برگزار شد/ علی نصیریان: وقتی حال مردم خوب نیست، نباید جشن بگیریم
- مونا فرجاد در گفتوگو با سینماسینما/ من ارتش یک نفره هستم/ بر نقش و حضور موثر نویسنده تکگوییها تاکید دارم
- «پسران دریا»، به کارگردانی افشین هاشمی در مراحل فنی
- میخوام دیده بشم، به هر قیمتی
- معیار انتخاب بازیگر در سینما (بخش دوم)
- یکی مسئولیت این ماجرا را بپذیرد
- تاملی بر بازیگران سنتی و مدرن در سینمای ایران/ بخش دوم
- تاملی بر بازیگران سنتی و مدرن در سینمای ایران/ بخش اول
- وزیر ارشاد و معاون رئیس جمهوری در کاج جشنواره فیلم فجر
- اختتامیه جشنواره فیلم ۱۱۴ ثانیهای مبین / گزارش تصویری
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت





