امیلی بلانت به گروه بازیگران «آویشن وحشی کوهی» پیوست.
به گزارش سینماسینما به نقل از ورایتی، امیلی بلانت در کنار جیمی دورنان در فیلمی اقتباسی از جان پاتریک شنلی جلوی دوربین میرود.
جان هام، دیربلا مالی و کریستوفر واکن دیگر بازیگرانی هستند که برای بازی در این فیلم که فیلمبرداری آن اواخر همین ماه شروع میشود، قرارداد امضا کردهاند.
داستان این فیلم در ایرلند میگذرد و درباره آنتونی با بازی دورنان است که همیشه در مزرعه کار میکند و با تحقیر مداوم پدرش با بازی واکن روبهرو است. پدرش تهدید کرده که مزرعه خانوادگیشان را به پسر عموی آمریکاییاش با بازی هام واگذار میکند. در این میان بلانت در نقش رز مری بازی میکند که خانوادهاش بر سر املاک با پدر آنتونی اختلاف دارند.
کارگردانی و نویسندگی این فیلم برعهده جان پاتریک شنلی است که فیلمنامه را با اقتباس از نمایش پرفروش خودش در برادوی با عنوان «بیرون مولینگر» میسازد.
در ماه می اعلام شده بود هالیدی رینجر بازیگر این فیلم خواهد بود و اکنون بلانت جایگزین وی شده است.
بلانت سال پیش با ادامه فیلم «مری پاپینز» در فیلم موزیکال «مری پاپینز بازمیگردد» دیده شد.
جان پاتریک شنلی ۶۸ ساله نمایشنامهنویس و فیلمنامهنویس آمریکایی است که برای نمایشنامه «تردید: یک حکایت تمثیلی» جایزه پولیتزر، جایزه تونی و جایزه دراما دسک را از آن خود کرده است. وی برای فیلمنامهنویسی برنده جوایزی همچون جایزه اسکار بهترین فیلمنامه غیراقتباسی شده است.
منبع: خبرگزاری مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- بررسی صدای «سیکاریو» / آرامشِ بیرونی، التهابِ درونی
- امیلی بلانت در فیلم جدید استیون اسپیلبرگ بازی میکند
- اوپنهایمر یا هوش صاعقهآسا/ نگاهی به فیلم «اوپنهایمر»
- تمجید مت دیمون از بازی کیلین مورفی در «اوپنهایمر»
- تیزر فیلم «اوپنهایمر» منتشر شد/ روایت نولان از زندگی پدر بمب اتمی
- انفجار اتمی در فیلم جدید نولان بدون جلوههای بصری
- کیسی افلک در فیلم جدید کریستوفر نولان بازی میکند
- روایت دواین جانسون و امیلی بلانت از فیلم «گشت و گذار در جنگل» / ماجراجویی در رودخانه
- دواین جانسون و امیلی بلانت در «غل و زنجیر» همبازی میشوند/ داستان زوج ابرقهرمان
- پیش تولید شروع شد / احتمال حضور تام کروز و امیلی بلانت در ادامه «لبه فردا»
- فروش هفتگی سینمای امریکا / «تام کروز» ستاره ۵۴ سالهای که متوقف نمیشود
- «دختری در قطار» در صدر فروش سینماهای آمریکا
- امیلی بلانت دلایل تابعیتش را گفت
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





