تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۵:۱۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 70517

اکران فیلم «توقف در لاس وگاس» به  کارگردانی اسماعیل میهن دوست در گروه هنر و تجربه آغاز شد.

به گزارش سینماسینما، فیلم «توقف در لاس وگاس» به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی اسماعیل میهن دوست از روز پنجشنبه چهارم آبان در گروه هنر و تجربه به نمایش درمی آید.

آنا نعمتی، رامین فتحی و ناتاشا نیکول تاگل بازیگران اصلی این فیلم هستند.

در خلاصه داستان «توقف در لاس وگاس» آمده است:
یک هنرپیشه زن مشهور ایرانی برای شرکت در جشنواره فیلم به امریکا سفر کرده است. او در ادامه سفر برای پیوستن به کارگردان فیلمش و حضور در جلسه پرسش و پاسخ فیلم، در فرودگاه لاس وگاس از پرواز خود جا می ماند…

بخشی از یادداشتی که میهن‌دوست در معرفی این فیلم نوشته به این شرح است:
«توقف در لاس وگاس» تجربه جالب و منحصر بفردی بود؛ بخاطر حضور فیلم”برخورد خیلی نزدیک” در جشنواره سان فرانسیسکو تازه رسیده بودم به امریکا که دوست فیلمبردارم الکس سلاحی که در لاس وگاس زندگی و کار می‌کند با من تماس گرفت و اصرار کرد حتما بعد از جشنواره سری به او بزنم که هم تجدید دیدار کنیم و هم یک فیلم کوتاه کار کنیم…

دیگر عوامل این فیلم عبارتند از مدیر فیلمبرداری: الکس سلاحی، تدوین: نازنین مفخم، صداگذار: عرفان یزدی، موسیقی : مانی جعفر زاده، طراح لباس: دایانا ایدن، گریم: زی کلمنتت، صدابردار: شلبی سیلر و پوستر، تیتراژ و جلوه های ویژه بصری: مرتضی مشهودی.


اولین نمایش این اثر در اصفهان(سوره)، شیراز(پردیس گلستان)، کرمان(تماشاخانه پارس) ، بابلسر(هنر و تجربه) و مشهد(پردیس هویزه) پنجشنبه ۱۱ آبان خواهد بود.

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها