پارامونت پیکچرز فیلم بعدی رابرت زمهکیس را که داستانش در جنگ جهانی دوم روی میدهد، در تعطیلات روز شکرگزاری روانه سینماها میکند.
به گزارش «سینماسینما»، این تریلر جاسوسی که نامش هنوز اعلام نشده است، ۲۳ نوامبر ۲۰۱۶ اکران میشود.
به گزارش هالیوود ریپورتر، براد پیت و ماریون کوتیار نقش دو آدمکش حرفهای را بازی میکنند که در مأموریتی در کازابلانکا برای کشتن سفیر آلمان عاشق هم میشوند، اما وقتی رازهای پیچیده آنها در گذشته بر عشقشان سایه میاندازد، آینده این زوج به مخاطره میافتد.
این فیلم را رابرت زمهکیس از روی فیلمنامهای نوشته استیون رایت کارگردانی میکند. گراهام کینگ از طریق شرکت خود «جیکی فیلمز» یکی از تهیهکنندگان پروژه است.
فیلمبرداری قرار بود پاییز امسال شروع شود، اما به خاطر تداخل کاری تا سه ماه اول سال ۲۰۱۶ به تعویق افتاد.
از زمهکیس اخیراً فیلم «راه رفتن» (The Walk) با بازی جوزف گوردون-لویت روی پرده رفت که تاکنون تنها ۳۸ میلیون دلار در دنیا فروخته است.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- فیلمهایی که احتمالاً به کن ۲۰۲۱ میروند/ حضور «قهرمان» فرهادی در فهرست ورایتی
- فیلم افتتاحیه جشنواره کن معرفی شد
- یک بازی برای میخکوب کردن تماشاگر/ نگاهی به «باشگاه مشتزنی»
- اختصاصی سینماسینما/ با جشنواره فیلم ونیز؛ استقبال از فیلمهای پولانسکی و جیمز گری
- اختصاصی سینماسینما/ روز تارانتینو در کن؛ نمایش تنها فیلم ۳۵ میلیمتری با حضور براد پیت
- فیلم جدید تارانتینو برای اولین بار در جشنواره کن به نمایش درمیآید
- ماریون کوتیار مقابل دوربین یک فیلم اولی میرود
- تصمیم جدید آکادمی سینمایی فرانسه درباره مراسم جوایز سزار
- برد پیت و ماریون کوتیار روی فروش قرمز
- بهترین بازیگر زن اسکار امسال چه کسی است ؟
- چارلیز ترون جای براد پیت را گرفت
- چیزی که نظیرش را ندیدهاید / آنونس فیلم «راه رفتن»
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی





