ابراهیم عامریان تهیهکننده میگوید اگر تولید آثار کمدی در سینما با همین کیفیت اندک پیش برود، به زودی فیلمهای اجتماعی بار دیگر گیشه را از آن خود میکنند.
به گزارش سینماسینما، سید ابراهیم عامریان که این روزها فیلم سینمایی “تگزاس ۲” به کارگردانی مسعود اطیابی را بر پرده سینماها دارد درباره وضعیت اکران این فیلم بیان کرد: اکران “تگزاس ۲”تا یک ماه آینده ادامه خواهد داشت. هرچند سئانسها کم است، اما فیلم فروش خوبی دارد.
وی در ادامه درباره سایر فعالیتهایش گفت: در صدد هستیم “تگزاس ۳” را در زمستان کلید بزنیم و این فیلم را تا پنج قسمت ادامه دهیم. همچنین برای ساخت یک سریال در شبکه نمایش خانگی نیز اقداماتی انجام دادهایم که در ژانر اجتماعی است و سال آینده تولید میشود.
عامریان همچنین در پاسخ به این پرسش که با وجود اکران پیدرپی فیلمهای کمدی و اشباع مخاطبان، فروش این فیلمها همچنان در مقایسه با فیلمهای اجتماعی بیشتر خواهد بود، اظهار کرد: فکر نمیکنم، چرا که فیلمهای کمدی امروز چندان کیفیت ندارند و اگر با همین روند به تولید آثاری از این دست اقدام کنیم، قطعاً به زودی فیلمهای اجتماعی دوباره گیشه را از آن خود میکنند. بهشخصه سعی میکنم آثاری که در حوزه سینمای کمدی تولید میکنم، باکیفیت باشند. در این زمینه کوتاهی نکردهام که شاید یکی از دلایل فروش فیلمهایی که تهیه کردهام همین مسئله اهمیت به کیفیت باشد.
منبع: هنرآنلاین
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «اجل معلق»؛ میان زمین و آسمان
- «هتل» صدرنشین تازه اکران سینماها
- در آستانه اکران در سینماها؛ پوستر «هتل» رونمایی شد
- نگاهی به آمار گیشه پیش از اکران «بخارست»؛ آیا رکورد «انفرادی» میشکند؟
- تهیهکننده فیلم خبر داد؛ «بخارست» فعلا اکران نمیشود/ پروژه نجات گیشه به تاخیر میافتد؟
- واکنش کارگردان «دینامیت» به نامه ساترا؛ من همچنان به صحت این نامه شک دارم/ این نامه تفرقه برانگیز است
- حالا وقت خنداندن است!/ نگاهی به فیلم «دینامیت»
- اطیابی: بهترین سکانسهای «دینامیت» را حذف کردهاند!
- سینماسینما/ روایت سرتیپی و سعید خانی از فروش فیلم «دینامیت»
- «دینامیت» از امشب اکران میشود/ بیانیهای که تهیهکننده فیلم منتشر کرد
- تهیهکننده «دینامیت» مطرح کرد/ سازمان سینمایی و سینماداران از اکران فیلم حمایت کنند
- اشکان منصوری خبرنگار و بازیگر سینما درگذشت
- انصراف اسعدیان از کارگردانی «ناجورها»
- شایانفر به ساخت سریال «نیوجرسی» اعتراض کرد/ فیلمنامه را در خانه سینما ثبت کردهایم
- مهدی هاشمی و احمد مهرانفر در «انفرادی» بازی میکنند
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت





