تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۳:۲۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 151544

کریستوفر مک‌دونالدکریستوفر مک‌دونالد، دبیر جشنواره مستند هات‌داکس گفت‌وگویی اختصاصی با نردبان شبکه مستند کرده است.
به گزارش سینماسینما، به نقل از روابط عمومی شبکه مستند، جدیدترین قسمت از فصل جدید برنامه تلویزیون «نردبان»، جمعه، ۸ اسفندماه روی آنتن شبکه مستند می‌رود. این قسمت از برنامه گفت‌وگویی متفاوت با Chris McDonald (کریستوفر مک دونالد) دبیر جشنواره هات‌داکس دارد.

جشنواره هات‌داکس یکی از معتبرترین جشنواره‌های سینمای مستند در سراسر جهان است که هر سال در آوریل (اردیبهشت‌ماه) برگزار می‌شود. کریستوفر مک دونالد بازیگر مشهور آمریکایی، دبیر این دوره از جشنواره هات‌داکس است. او در گفت‌وگویی اختصاصی با نردبان شبکه مستند، از جزئیات برگزاری این جشنواره صحبت کرده و نکاتی برای حضور مستندسازان ایرانی در این جشنواره را مطرح کرده است.

در بخش دیگری از برنامه، شماره دوم پرونده ویژه مستند انیمیشن با حضور بهزاد نعلبندی، کارگردان فیلم مستند، انیمیشن «کاغذپاره ها» مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد. این فیلم برای اولین بار در جشنواره بین‌المللی فجر رونمایی شد و نمایش بین‌المللی خود را در جشنواره بین المللی مستند آمستردام (ایدفا) آغاز کرد. در این بخش همچنین، حسن‌ نوزادیان تجربه های خود از طراحی مستند، انیمیشن را به اشتراک می‌گذارد.

برنامه نردبان، این هفته به نقد و بررسی جشنواره موج کیش هم می‌پردازد و با معرفی آثار برگزیده مستند این جشنواره، این فیلم‌ها را بیشتر معرفی می‌کند. بر همین اساس، نردبان با بهروز عباسی،کارگردان فیلم «لنه» و علی بلندنظر، کارگردان فیلم «اجاق» گفت و گو کرده است‌.

«نردبان» مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که تلاش می‌کند به فیلم و عکس مستند با نگاهی تخصصی توجه کند. این برنامه با اجرای محمد (حامد) شکیبانیا، کارگردانی و تهیه‌کنندگی اصغر احمدپور و فاطمه بوربور با آیتم‌هایی متنوع جمعه‌ها ساعت ۱۸ روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

 

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها