محمدمهدی حیدریان در دو حکم جداگانه؛ ابوالفضل مردانلو را به عنوان مدیر کل دفتر برنامه، بودجه و تحول اداری و پرویز شیر محمدی را به عنوان مدیر کل امور اداری و پشتیبانی منصوب کرد.
به گزارش سینماسینما، در متن حکم محمدمهدی حیدریان رئیس سازمان امور سینمایی، سمعی و بصری برای ابوالفضل مردانلو آمده است:
«جناب آقای ابوالفضل مردانلو؛ بنا به پیشنهاد معاون توسعه مدیریت و منابع و با عنایت به تجارب و سوابق مفید جنابعالی، به موجب این حکم به سمت مدیرکل دفتر برنامه، بودجه و تحول اداری منصوب می شوید؛اهتمام ویژه نسبت به انجام وظایف و ماموریت های محوله با تاکید بر ارتقای جایگاه سینما در بودجه های سنواتی و همسو با برنامه جامع سازمان و تعامل سازنده با سازمان برنامه و بودجه کشور و دفتر برنامه و بودجه وزارت متبوع از اهم مسئولیت های شما به شمار می آید؛توفیق روزافزونتان را از خداوند متعال خواستارم.»
ابوالفضل مردانلو پیش از این معاون دفتر برنامه، بودجه و تحول اداری وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی و معاون امور استان های وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی بوده است.
پیش از این منیره حسینی سرپرست دفتر برنامه، بودجه و تحول اداری سازمان سینمایی بود.
در متن حکم پرویز شیر محمدی هم آمده است:
«جناب آقای پرویز شیر محمدی بنا به پیشنهاد معاون توسعه مدیریت و منابع و با عنایت به تجارب و سوابق مفید جنابعالی، به موجب این حکم به سمت مدیرکل امور اداری و پشتیبانی منصوب می شوید؛ اهتمام ویژه نسبت به انجام وظایف و ماموریت های محوله در حوزه های اداری، پشتیبانی و رفاهی با تاکید بر ارتقای منزلت و کرامت کارکنان ارجمند و همسو با برنامه جامع سازمان و تعامل سازنده با سازمان امور اداری و استخدامی کشور و واحدهای مرتبط وزارت متبوع از اهم مسئولیت های شما به شمار می آید؛توفیق روزافزونتان را از خداوند متعال خواستارم.»
پرویز شیر محمدی سابق بر این معاون امور استان های وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی،معاون اداری مالی استان تهران و قم بوده است. غلامرضا نعمتی پیش از این عهده دار این مسئولیت بود که به عنوان عضو هیات مدیره و معاون اداری مالی انجمن سینمای جوانان ایران منصوب شد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- حقیقتِ حذف/ وقتی حذف، جای گفتوگو را در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی میگیرد
- آغاز شمارش معکوس برای میزبانی فارس از جشنواره جهانی فیلم فجر
- خلف وعده سازمان سینمایی/ خانه سینما از حضور در کمیته انتخاب نماینده ایران برای اسکار کنارهگیری کرد
- افق سینمای ایران باید افق استانداردهای جهانی باشد
- بماند به یادگار از دولت وفاق!/ نامه سرگشاده یک مستندساز به رئیس سازمان سینمایی
- خروج کانون کارگردانان سینما از شورای صنفی نمایش/ برای رائد فریدزاده متاسفیم
- بیانیه سازمان سینمایی در پی حمله به صداوسیما
- برگزاری فعالیتهای هنری تا اطلاع ثانوی لغو شد
- حرفهای تازه رییس اسبق سازمان سینمایی؛ ایوبی: پشتم را خالی کردند/ دولت باید پایش را عقب بکشد
- موتمن: سردر سینماهای کشور شبیه تئاتر بولینگ عبدو شده است/ فارابی را تعطیل کنید
- مسعود نجفی مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی شد
- به بهانه تغییر رییس سازمان سینمایی/ باید مدیران را پاسخگو کنیم
- با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ رائد فریدزاده رئیس سازمان سینمایی شد
- سقوط آزاد جشنواره فیلم کوتاه تهران به چاه بیاعتباری
- سینمای استراتژیک به استراتژی سینما تبدیل شود
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





