قطعات تیتراژ ابتدایی و پایانی برنامه «هامون» به خوانندگی روزبه بمانی و محمد معتمدی برای پخش آماده شدند.
به گزارش سینماسینما به نقل از مشاور رسانه پروژه، «هامون» برنامهای با محوریت نوستالژیهای مربوط به دهه خاطرهانگیز اول محرم در ایران و مناسک مربوط به این دوره است که با اجرای «منصور ضابطیان» و کارگردانی و تهیهکنندگی «رضا خانکی»، به زودی از شبکه خانگی فیلیمو پخش میشود.
در این برنامه، چهرههای مختلف حوزه فرهنگی-هنری از تجربههای زیستی و خاطراتشان در این دهه میگویند.
در اجرای قطعه ابتدایی هامون به نام «بیتو بودن»، «روزبه بمانی» خوانندگی و ترانهسرایی کار را به عهده داشته، میلاد پورقوه، ملودی اثر را ساخته و تنظیم کار به عهده سعید زمانی بوده است. قطعه انتهایی هامون را نیز «محمد معتمدی» خوانده، «حسین غیاثی» ترانه آن را سروده و آهنگسازی اثر را حسام ناصری به عهده داشته است. مدیر هنری هر دو اثر موسیقایی «میثم یوسفی» است.
ویدیوی اصلی این دو اثر پنجشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۹ پخشمیشود و پیش از آن قطعات موسیقی برای انتشار در اختیار علاقهمندان و رسانهها قرار خواهد گرفت. برنامه هامون به سفارش شهرداری مشهد و برای ایام عزاداری محرم، ساخته شده است.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- درنگی بر خارج از متنِ «هامون»/ مهم است این چیزها را بدانیم؟
- از «ناییجان» تا «هامون»؛ کاراکترهای ماندگار جشنواره فیلم فجر
- پایان مراحل فنی فیلمی به تهیهکنندگی روزبه بمانی
- نقشی بر آب/ مروری بر کارنامه بازیگری بیتا فرهی
- اپرای عاشورا تمدید شد/ بیست و هفتم مرداد ماه؛ اجرای پایانی
- بهروز غریبپور اپرای عاشورای را در تالار وحدت روی صحنه میبرد
- افتتاحیه جشنواره فیلم شهر با نکوداشت جعفر دهقان
- تربیت ذوق عامه؛ از «هامون» تا «تومان»/چطور سینماروی ایرانی به سمت فیلمهای عامهپسند سوق داده شد
- امیرحسین صدیق داور مهمان «محاکات» شد
- سینما و دههای که شصت بود!
- ما قدرشناسانِ سنّت مهرجویی
- برشهای کوتاه/ موسیقی «غمگین میخواند»، از آلبوم «خواب میبیند» بر صحنههایی از فیلم «هامون»
- هامون و راز محبوبیت!/ به بهانه انتخاب هامون به عنوان بهترین فیلم از نگاه منتقدان سایت سینماسینما
- نظر ۴۰ منتقد و نویسنده سایت سینماسینما/ «هامون» بهترین فیلم تاریخ سینمای ایران شد
- بهترین فیلمهای تاریخ سینمای ایران از نگاه نویسندگان سینماسینما (۱۲)/ زهرا مشتاق، رویا فتحاللهزاده، سپیده ابرآویز
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





