قطعات تیتراژ ابتدایی و پایانی برنامه «هامون» به خوانندگی روزبه بمانی و محمد معتمدی برای پخش آماده شدند.
به گزارش سینماسینما به نقل از مشاور رسانه پروژه، «هامون» برنامهای با محوریت نوستالژیهای مربوط به دهه خاطرهانگیز اول محرم در ایران و مناسک مربوط به این دوره است که با اجرای «منصور ضابطیان» و کارگردانی و تهیهکنندگی «رضا خانکی»، به زودی از شبکه خانگی فیلیمو پخش میشود.
در این برنامه، چهرههای مختلف حوزه فرهنگی-هنری از تجربههای زیستی و خاطراتشان در این دهه میگویند.
در اجرای قطعه ابتدایی هامون به نام «بیتو بودن»، «روزبه بمانی» خوانندگی و ترانهسرایی کار را به عهده داشته، میلاد پورقوه، ملودی اثر را ساخته و تنظیم کار به عهده سعید زمانی بوده است. قطعه انتهایی هامون را نیز «محمد معتمدی» خوانده، «حسین غیاثی» ترانه آن را سروده و آهنگسازی اثر را حسام ناصری به عهده داشته است. مدیر هنری هر دو اثر موسیقایی «میثم یوسفی» است.
ویدیوی اصلی این دو اثر پنجشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۹ پخشمیشود و پیش از آن قطعات موسیقی برای انتشار در اختیار علاقهمندان و رسانهها قرار خواهد گرفت. برنامه هامون به سفارش شهرداری مشهد و برای ایام عزاداری محرم، ساخته شده است.

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- از «ناییجان» تا «هامون»؛ کاراکترهای ماندگار جشنواره فیلم فجر
- پایان مراحل فنی فیلمی به تهیهکنندگی روزبه بمانی
- نقشی بر آب/ مروری بر کارنامه بازیگری بیتا فرهی
- اپرای عاشورا تمدید شد/ بیست و هفتم مرداد ماه؛ اجرای پایانی
- بهروز غریبپور اپرای عاشورای را در تالار وحدت روی صحنه میبرد
- افتتاحیه جشنواره فیلم شهر با نکوداشت جعفر دهقان
- تربیت ذوق عامه؛ از «هامون» تا «تومان»/چطور سینماروی ایرانی به سمت فیلمهای عامهپسند سوق داده شد
- امیرحسین صدیق داور مهمان «محاکات» شد
- سینما و دههای که شصت بود!
- ما قدرشناسانِ سنّت مهرجویی
- برشهای کوتاه/ موسیقی «غمگین میخواند»، از آلبوم «خواب میبیند» بر صحنههایی از فیلم «هامون»
- هامون و راز محبوبیت!/ به بهانه انتخاب هامون به عنوان بهترین فیلم از نگاه منتقدان سایت سینماسینما
- نظر ۴۰ منتقد و نویسنده سایت سینماسینما/ «هامون» بهترین فیلم تاریخ سینمای ایران شد
- بهترین فیلمهای تاریخ سینمای ایران از نگاه نویسندگان سینماسینما (۱۲)/ زهرا مشتاق، رویا فتحاللهزاده، سپیده ابرآویز
- بهترین فیلمهای تاریخ سینمای ایران از نگاه نویسندگان سینماسینما (۸)/ رضا صائمی، سحر عصر آزاد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- نگاهی به «عروج» به بهانه زادروز لاریسا شپیتکو/ لحظه روبرو شدن با «خود»
- چهره تلخ عشق یک سویه/ نگاهی به فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟»
- یک جایزه برای آیدا پناهنده؛ جشنواره فرانسوی به «در انتهای شب» جایزه داد
- نگاهی به سریال «جانسخت»؛ منتظر غافلگیری بمانیم یا نه؟
آخرین ها
- رکوردشکنی «پایتخت ۷» در تلوبیون؛ ۳۳۰ میلیون دقیقه تماشا و ۶۶۰ هزار کاربر همزمان
- فوت بازیگر آمریکایی؛ ریچارد چمبرلین درگذشت
- بزرگداشت رخشان بنیاعتماد برگزار شد
- نگاهی به فیلم عزیز؛ فیلمی قابل احترام
- عیدی ویژه همراه اول بهمناسبت عید فطر
- پرفروشهای سینما در هفته اول نوروز/ هیچ کدام از فیلمهای نوروزی، یک میلیون تماشاگر نداشتند
- آکادمی اسکار عذرخواهی کرد
- «میراث» در جشنواره هاتداکس رقابت میکند
- تازهترین ساخته هادی محقق به چین میرود/ اولین حضور جهانی «دِرنو» در جشنواره پکن
- یک جایزه برای آیدا پناهنده؛ جشنواره فرانسوی به «در انتهای شب» جایزه داد
- یک واکنش دیرهنگام؛ بیانیه آکادمی داوری در پی خشونت علیه برنده اسکار
- پس از ۴ دهه برگزاری در یوتا؛ جشنواره ساندنس به کلرادو میرود
- فرشته سقوط کرده/ نگاهی به فیلمنامه «هیات منصفه شماره ۲» با بررسی عناصر مشترک درامهای دادگاهی
- «داستان سلیمان»؛ یک داستان واقعی از هزاران پناهجوی جهان
- «یک نبرد پس از دیگریِ» دیکاپریو کوتاهتر شد!
- یک عشق بی رحم،مجازات اعدام را در بریتانیا لغو کرد
- اکران آنلاین «زودپز» در شبکه نمایش خانگی
- نتفلیکس با «صد سال تنهایی» به یک رمان کلاسیک «غیرقابلاقتباس» جان میبخشد
- «ذهن زیبا»؛ اتفاقی زیبا در تلویزیون
- اسرائیل، کارگردان برنده اسکار را بازداشت کرد
- یک جایزه برای مجری اسکار؛ کونان اوبراین، جایزه مارک تواین را گرفت
- برای دستاوردهای یک دهه فعالیت حرفهای؛ بالاترین تجلیل سینمایی بریتانیا از تام کروز
- داوری فیلمساز ایرانی در جشنواره مورد تایید اسکار
- نگاهی به «اکنون»/ هنرِ شنیدن
- «بیگانه» کامو مقابل دوربین کارگردان فرانسوی میرود
- «روایت ناتمام سیما» قاچاق شد/ علیرضا صمدی: خواهش میکنم نسخه غیرقانونی را نبینید
- نقدچیست؟ منتقدکیست؟
- نوروز موسیقایی با فیدیبو؛ برنامه فستیوال موسیقی «گوشه» اعلام شد
- دارن آرونوفسکی میسازد؛ اقتباس سینمایی از رمان «کوجو»
- «بیصدا حلزون»؛ تلخی میان تصمیم و تسلیم