صدیقه کیانفر گوینده رادیو درباره وضعیت جسمانی خود بعد از خونریزی معده بیان کرد که دیروز از بیمارستان مرخص شده و اکنون در منزل در حال استراحت است.
به گزارش سینماسینما، صدیقه کیانفر درباره وضعیت جسمی خود که به دلیل خونریزی معده در بیمارستان بستری بوده است، بیان کرد: «من خونریزی معده داشتم که به خاطر آن در بیمارستان بستری و دیروز عصر ۲۰ خرداد از بیمارستان مرخص شدم.»
او درباره دلیل خونریزی معده خود که پیش از این هم دچار آن شده است، بیان کرد: «پزشکان تشخیص ندادند خونریزی معده از چه بوده است و داروهایی را برای بهبود حالم تجویز کردهاند.»
این گوینده رادیو اظهار کرد: «اکنون در منزل خود در حال استراحت هستم و حالم بهتر است البته دردهای دیگری مثل استخوان درد هم دارم که آنها را بیشتر میتوانم تحمل کنم.»
این هنرمند رادیو در پایان درباره اینکه چه زمانی دوباره در رادیو فعالیت خواهد داشت، اظهار کرد: «در این چند وقت حالم چندان خوب نبود اما اگر کار باشد حتما از من دعوت میکنند. شما هم دعا کنید که کار باشد و دعوت کنند چون در منزل بودن بسیار سخت است.»
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- معیار انتخاب بازیگر در سینما (بخش دوم)
- یکی مسئولیت این ماجرا را بپذیرد
- تاملی بر بازیگران سنتی و مدرن در سینمای ایران/ بخش دوم
- تاملی بر بازیگران سنتی و مدرن در سینمای ایران/ بخش اول
- پوشش مراسم تشییع پیکر صدیقه کیانفر به صورت آنلاین
- صدیقه کیانفر در قطعه هنرمندان به خاک سپرده میشود/ اعلام جزئیات مراسم
- صدیقه کیانفر درگذشت
- صدیقه کیانفر در فیلم کوتاه “تاسیان”
- خسرو شکیبایی در لابهلای خاطرههای امین حیایی
- همراهی شهاب حسینی و بهروز وثوقی در آمریکا در یک نشست
- صدیقه کیانفر: بگذارید تا زندهام دوباره کار کنم
- بدرقه پیکر جمشید مشایخی به آرامگاه ابدی/ هنرمندی که اهل راستی بود
- روایت احمد طالبینژاد از فرصتسوزی که در حق جمشید مشایخی شد
- جوانمرد؛ یادی از درگذشتگان سینما در سالی که گذشت
- «تیغ و ابریشم»/ نگاهی به نبود تنوع در نسل جدید بازیگران به بهانه درگذشت جمشید مشایخی
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد





