فیلم، ائو (خانه) از فردا ۲۵ اردیبهشت وارد شبکه نمایش خانگی خواهد شد.
به گزارش سینماسینما، به نقل از روابط عمومی این فیلم، ائو اولین ساخته بلند سینمایی اصغر یوسفینژاد که در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر با استقبال گسترده منتقدان و اهالی سینما روبرو شد، از مهرماه سال ۱۳۹۶ در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران شد. این فیلم پس از اکران در سینماهای هنر و تجربه و حضور در هجده جشنواره معتبر بینالمللی از جمله جشنواره فیلم توکیو، پکن، شبهای سیاه تالین، ترنسیلوانیا، استانبول و … از فردا وارد شبکه نمایش خانگی میشود.
«ائو» داستان یک روز از زندگی سایه است که بهخاطر ازدواج، از شش سال پیش ارتباطش را با خانواده قطع کرده است؛ زمانی به خانه برمیگردد که طبق وصیت پدرش مأموران جسد او را به اتاق تشریح دانشگاه منتقل میکنند. اما سایه نمیتواند با این وصیت نامتعارف کنار بیاید. محدثه حیرت، رامین ریاضی، غلامرضا باقری از بازیگران فیلم «ائو» (خانه) هستند.
پخش نسخه اینترنتی «ائو» را شرکت هنر اول برعهده دارد و فیلم در بستر سایت فیلیمو از فردا در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- آقای یوسفینژاد! میشه یه دهن برامون بخونید…
- اصغر یوسفینژاد درگذشت
- کارگردان«ائو/خانه» مطرح کرد/ ضرورت بهتر دیده شدن فیلمهای هنر و تجربه/ «ائو» در شبکه نمایش خانگی
- رونمایی از تیزر«پاسیو»/ نخستین نمایش در جشنواره جهانی فیلم فجر
- یوسفینژاددرفیلم «ائو/خانه»طراوتی را به تماشاگر هدیه داده که مشابهش را در هیچ فیلم دیگری از سینمای ایران نمیتوان یافت
- نگاهی به فیلم ائو / این خانه، خانه نیست
- شهرام مکری: فیلم «ائو» یک راه حل آکادمیک برای فیلم های پایان باز در سینمای ایران ارایه می دهد
- بازار داغ تولید فیلم های سینمایی
- «اِو» آماده حضورهای جهانی میشود
- نشست «اِو» در برج میلاد/ زبان آذری به فیلم اصالت داد
- بررسی فیلم های جشنواره فجر در سینماسینما/ ۱۰- اِو
- رونمایی پوستر فیلم «خانه (اِو)»
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»





