نتایج ششمین روز آرای فیلم منتخب از نگاه تماشاگران سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر بدون تغییر نسبت به روز پنجم منتشر شد.
به گزارش سینماسینما، همزمان با برگزاری جشنواره فیلم فجر رای گیری مردمی برای انتخاب بهترین فیلم از نگاه تماشاگران در سالن های مردمی جشنواره ادامه دارد و با شماره آرای روز ششم (شنبه ۱۷ بهمن ماه) مشخص شد که در مجموع آرای شش روز گذشته پنج فیلم سینمایی «ابد و یک روز» اولین ساخته بلند سینمایی سعید روستایی، «اژدها وارد می شود» ساخته «مانی حقیقی»، «ایستاده در غبار» به کارگردانی محمد حسین مهدویان، «بادیگارد» تازه ترین ساخته ابراهیم حاتمی کیا و «بارکد» سومین فیلم بلند سینمایی مصطفی کیایی به ترتیب حروف الفبا فیلم های برگزیده از نگاه تماشاگران جشنواره فیلم فجر هستند.

پس از شمارش آرای روز ششم، تغییر در فیلم های منختب از سوی تماشاگران به نسبت روز قبل ایجاد نشده است این در حالی است که شمارش آرا در روزهای گذشته با تغییر و جابجایی و حتی بازگشت برخی فیلم ها همراه بود.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- بازیگران «ابد و یک روز» با «متری شش و نیم» در راه جشنواره فجر
- واکنش پیمان معادی به انتشار تصویر «ابدویک روز» در کتاب درسی
- تصویری عجیب از نوید محمدزاده پشت صحنه «ابد و یک روز» + عکس
- اختصاصی سینماسینما/ یادداشت دانش اقباشاوی درباره اظهارنظر جنجالی سعید روستایی/ نگاه پیدا کردی ؟؟؟؟
- عکسی از نویدمحمدزاده در پشت صحنه «ابد و یک روز»
- نوشته سعید روستایی به مناسبت تولد نوید محمدزاده
- «ابد و یک روز» به یک جشنواره در آمریکا دعوت شد
- در سینماسینما بشنوید/ لحظاتی از صدای فیلم «ابد و یک روز»
- علمالهدی: جشنواره فجر متناسب با ایام فاطمیه باشد/ ژست هنرپیشهها تکرار نشود
- بابک حمیدیان: روستایی فیلمنامه ابدو یک روز را به ۲۵دفتر داده بود و هیچکدام قبول نکردند
- ردپای یک کارگردان مؤلف / نگاهی به فیلمهای کوتاه سعید روستایی
- سلطان خانوادههای ازدسترفته/ مروری بر فیلم های کوتاه سعید روستایی
- پخش مکرر «ابد و یک روز» از شبکههای ماهوارهای و بیاعتنایی مسئولان سینمایی و قضایی
- واکنش یک جامعه شناس به ۶۰۰ هزاربار دانلود غیرقانونی یک فیلم در ۲۴ ساعت
- ادعای عجیب کیهان: فیلمسازان روشنفکر برای قاچاق فیلمهای خود همکاری میکنند
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





