تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۰۲:۳۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 139884

مستند «قهرمان» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی الهام آقالری پس از گذراندن مراحل تولید، فیلم‌برداری در شیراز و پشت سر گذاشتن آخرین مراحل فنی، آماده نمایش شد.
به گزارش سینماسینما به نقل از روابط عمومی، مستند «قهرمان» داستان فاطمه حشمتی مادربزرگ ۸۴ ساله ، قهرمان ملی و آسیایی در رشته دومیدانی است . او برای شرکت در مسابقه جهانی با چالش‌های زیادی به لحاظ مالی و اجتماعی مواجه است و برای رفع موانع برای حضور در مسابقه بسیار تلاش می کند. آقالری از اعضای خانه سینما و ایسفا است که سابقه ساخت مستندهای «سرنوشت بایگانی»، «شهر زیبای من»، «این شیشه شکستنی است»، «یک‌لقمه مهربانی» و… را در کارنامه هنری‌اش دارد.
«قهرمان» کاری از شبکه مستند سیماست. پژوهش و نویسندگی این مستند توسط مهدی جوزایی و الهام آقالری انجام‌شده است و از دیگر عوامل آن می‌توان به تدوین: بابک حیدری، مدیر تصویربرداری: عبدالله شکری، تصویربرداران: محمد آقا محمدی و الهام آقالری، صدابردار: علی بلندنظر، صداگذار:شاهین پورداداشی، اصلاح رنگ و نور: حمیدرضا فطوره چیان و برنا جمشیدی، دستیار تهیه:مطهره کشاورز محمدیان، موسیقی: صبا ندایی، مدیر تولید ، برنامه‌ریز و روابط عمومی:علی کشاورز و طراح پوستر: نوید برهمند اشاره کرد.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها