به گزارش سینماسینما، مسعود دهنمکی تهیهکننده و کارگردان سینما پس از نمایش فیلم سینمایی «رسوایی ۲» در کاخ جشنواره در یادداشتی کوتاه در صفحه اینستاگرام خود نوشت: از این که عصبانی هستید خوشحالم و اگر عصبانی نمیشدید به خودم و کارم شک میکردم. از اینکه کنایههای فیلم ضمیر مخاطبش را به این زودی پیدا کرد خوشحالم و یقین کردم فیلم در بیان دیدگاهش لکنت ندارد. فیلم زلزله به جانشان انداخته و درست مثل زمان ساخت «فقر و فحشا»، رسوایی هم به خال زده است.
وی همچنین در پست دیگری در اینستاگرام نوشته است: سالنهای نمایش دهنده رسوایی در جشنواره مملو از جمعیت است، حتی اگر آسمان به ریسمان ببافند برای پوشاندن این تحقیر شدنهای ده سالهشان از اخراجیها تا رسوایی به دلیل ناکام ماندن پیشبینیهای کارشناسانه! و شرط بندیهای مزخرفشان برای شکست این فیلمها. تنها دلیلش هم این است که مردم را نشناختهاند. این مسئله چپ و راست ندارد، چپ کینه قدیمی دارد و حق دارد منصف نباشد و مکر کند و راست مذهبی بلاهت و خودکمبینیی دارد که میخواهد آن را پشت غریبهنوازی پنهان کند. اما خدا نه چپ است و نه راست. صبح اکران نزدیک است و روسیاهی باز به زغال میماند؛ حتی اگر همه عالم نخواهند و تو تنها باشی…
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- انتقاد مسعود ده نمکی از وضعیت رضا رویگری : هیچ جای دنیا با چهره هایش این کار را نمی کند
- واکنش دهنمکی به درخواست برای تغییر نام خیابان نوفل لوشاتو: انقلابیگری را با عقلانیت و تدبیر پیش ببرید
- واکنش دهنمکی به طعنه و کنایه یک گوینده خبر به فیلم «زندانیها»
- از کمدی، که خوب میفروشد تا شکست دهنمکی در گیشه/ مروری بر فروش فیلمهای روی پرده
- دهنمکی: دستمزد بازیگران آنقدر بالا رفته که بدون پول کثیف نمیشود فیلم ساخت
- بازگشت ده نمکی به تلویزیون با «چهل ۲۲»/ گفتگوی ده نمکی با هاشمی
- پاسخ مسعود ده نمکی به اظهارات کیانیان
- انتظارات پهلوان ده نمکی :تیم ایران در مقابل عراق چگونه باید بازی کند؟/طنز
- واکنش ده نمکی و اصغر فرهادی به پیروزی ایران برابر ویتنام/طنز
- چرا بازیکنان ایران ۱۷ گل به مالدیو زدند؟/طنز روزنامه آرمان درباره اظهارات ده نمکی
- کمی آهستهتر استاد، کمی آهستهتر رد شو!/درخواست وودی آلن واسپیلبرگ از ده نمکی
- واکنش «مسعود دهنمکی» به بازگشت تحریمها +عکس
- واکنش ده نمکی به حمله تروریستی امروز در اهواز
- «زندانیها» به مرحله جلوههای ویژه رسید
- فیلمبرداری “زندانیها” به پایان رسید
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم





