با انصراف دو فیلم «امپراطور جهنم» و «شعله ور» از بخش چشم انداز جشنواره سی و پنجم فیلم فجر، باید دو فیلم دیگر جایگزین آنها شوند.
به گزارش سینماسینما، این دو فیلم در جشنواره امسال حاضر نخواهند بود؛ اولی ساخته پرویز شیخ طادی است و به دلیل اعتراض به انتخاب نشدنش در بخش مسابقه، انصراف داد و دومی ساخته حمید نعمت الله که اعلام شده به دلیل تمام نشدن امور فنی به جشنواره نخواهد رسید.
با این حساب و با توجه به حرف های اخیر عماد افروغ و فیلم های رزرو بخش چشم انداز، پیش بینی می شود دو فیلم ازمیان سه فیلم«برگ جان» ساخته ابراهیم مختاری، «بن بست وثوق» ساخته حمید کاویانی و «شنل» ساخته حسین کندری جایگزین این دو فیلم شوند که به نظر می رسد شانس شنل و بن بست وثوق بیش از فیلم مختاری باشد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- نمایش چهار فیلم از ابراهیم مختاری در فرانسه
- فیلم کوتاه «شنل» در جشنواره Canberra استرالیا
- از «آخرین داستان» و «جن زیبا» تا «بنفشه آفریقایی» و «کلمبوس»/ نگاهی به چهار فیلم جدید که پروانه نمایش گرفتهاند
- نگاهی به فیلم «برگ جان» ساخته ابراهیم مختاری/ تکههای جامانده از دیروز
- پاسخ نویسنده «شنل» به حواشی اخیر؛ «شنل» نه ضد افغان است نه ضد ایرانی
- حضور چشمگیر سینمای ایران در بنگلور هند
- نگاهی به «برگ جان»/ صدای رویش جانها!
- نگاهی به فیلم «برگ جان»/ مرگ آرزوها در قوطی دربسته!
- اکران «برگ جان» در هنر و تجربه
- بررسی مسایل مالی جشنواره فیلم فجر/ مساله فقط دستمزد یک مشاور نیست
- رقم هایی که تناقض دارند/لزوم شفاف سازی جزییات بودجه و هزینه جشنواره های ملی و جهانی فجر
- «قاتل اهلی» و دو فیلم دیگر مجوز اکران گرفتند
- این گروه بیدلیل/ عملکرد جشنواره ملی فجر و شگفتی های جشنواره جهانی فجر
- فارابی و هشت فیلم جدید در بیستمین بازار بینالمللی فیلم ایران
- خون تازه در رگهای پریدهرنگ/ نگاهی به چهار فیلم موفق جشنواره فجر
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی





