کامران تفتی بازیگر «برادرجان» به لوکیشنهای این سریال اشاره و با توجه به قصه گفت از نیاوران تا جنوب تهران را در این سریال میبینیم.
به گزارش سینماسینما، کامران تفتی که این شبها با سریال «برادرجان» به کارگردانی محمدرضا آهنج در شبکه سه سیما دیده میشود، درباره حضورش در این سریال گفت: بعضی کارها برای این است که از زندگی خود فارغ شده و به نوعی سرگرم شوید ولی برعکس برخی از پروژهها و کارها قرار است به شما یادآوری کند که در چه شرایطی زندگی میکنید و چه گرفتاریهایی دارید که این وظیفه تراژدی است و قصه «برادرجان» هم چنین فضا و تراژدیای دارد.
او ادامه داد: من حتم دارم این قصه برای بسیاری از ایرانیان اتفاق افتاده است و به همین دلیل هم فکر میکنم بسیاری از مخاطبان آن را دوست خواهند داشت چون دغدغه خودشان در سریال مطرح میشود.
تفتی درباره قصههای سریالهای تلویزیونی و مغایرت آنها با واقعیت بیان کرد: خود ما در این سریال از نیاوران تا جنوب تهران را داریم و مضامینی را در قصه میآوریم که خیلی وقت است یادمان رفته است. ما میخواهیم بدون شعار آنچه را که از دست رفته است به تصویر بکشیم اینکه فراموش کردهایم که برادر پشت برادر ایستاده است، جوانمردی و… زمانی وجود داشت.
او که این روزها اجرای برنامه اجتماعی «وقتشه» و برنامه موسیقایی «دلصدا» و همچنین بازی در سریال «برادرجان» را بر عهده دارد، درباره این کارهای مختلف بیان کرد: سعی میکنم به همه این کارها برسم و البته برایم مهم است که وقتی کاری را قبول میکنم همه وقت و فکر و ذهن و زندگی خود را پای آن بگذارم و الان همه زندگی من کارم است.
این بازیگر ادامه داد: برای من همه کارهای مختلف زیر مجموعه بازیگری قرار میگیرد؛ اجرا، خوانندگی، دوبله و… زیر مجموعه بازیگری است و برای من لذتبخش است که همه آنها را تجربه کنم.
بازیگر «از یادها رفته» در پایان درباره حضورش در این سریال و بازی موازی در دو کار رمضانی بیان کرد: خوشبختانه یا متاسفانه این اتفاق رخ داده است چون قرار نبود این سریال در ایام ماه رمضان پخش شود.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- سریالهای رمضانی تلویزیون مشخص شد
- تکمیل گروه بازیگران «مهمانی از کارائیب»/ فیلمبرداری از نیمه گذشت
- ادامه فیلمبرداری سریال «همبازی»
- همایون ارشادی و گروه جدید بازیگران سریال نورزی شبکه دو مقابل دوربین رفتند
- کامران تفتی مهمان ویژهبرنامه «دست در دست» میشود
- «دست فرمون» با تغییرات ویژه روی آنتن شبکه نسیم
- «سوئیچ پن»/ تناقض در معنا؛ مروری بر دو مجموعه تلویزیونی مناسبتی رمضان ۹۸
- نقطه ضعف سریالهای ماه رمضان از نگاه نویسنده «دورهمی»
- علی نصیریان: بازیگرم و عشقم است که شخصیتهای متفاوت را اجرا کنم
- واکنش علی نصیریان به خشونت بیش از حد سریال «برادر جان»
- علی نصیریان: مردم باید خودشان را در قصه سریالها ببینند/ لزوم تجدیدنظر تلویزیون در سریالسازی
- خوانندگان تیتراژ برنامهها و سریالهای ماه رمضان کدام هنرمنداناند؟
- از بازگشت علی نصیریان تا جولان ملودرامها/ گزارش سینماسینما از سریالهای ماه رمضان
- کامران تفتی دچار حمله قلبی شد
- تصویربرداری سریال «تک سواران» متوقف شد/ باز هم مشکلات مالی
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان





