رادیو سلامت هر شب ساعت ۲۱ و ۱۰ در قالب برنامه سیبک و قصه های مادربزرگ برای کودکان قصه گویی می کند تا آموزش مهارت های زندگی در قالب قصه به کودکان ارائه شود.
به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، نازیلا نظمی، تهیه کننده برنامه سیبک و قصه های مادربزرگ در این باره توضیح داد: این برنامه از تولیدات گروه خانواده رادیو سلامت است که هر شب به مدت ۱۵ دقیقه ساعت ۲۱ و ۱۰ دقیقه روانه آنتن می شود که ویژه گروه خردسالان است. برنامه سیبک و قصه های مادربزرگ روز پنجشنبه ۲۷ آبان در قالب داستان مسابقه خرگوش به این موضوع می پردازیم که همیشه نباید مسابقه داد.
گوینده و راوی برنامه فرشته قربانی است و بازیگران مریم قربانی، سارا عرب پوریان و حمیدرضا اللهیاری است که در بخش قصه نقش آفرینی می کنند. در این برنامه سیبک نماینده قشر خردسال است و هر بار برایش ماجراهایی پیش می آید و مادربزرگ تلاش می کند او را آگاه کند تا راه و رسم زندگی را یاد بگیرد. در این برنامه زمینه سازی می کنیم تا بچه ها مهارت های زندگی را یاد بگیرند و در قالب داستان و نمایش این اتفاق رخ می دهد.
برنامه سیبک و قصه های مادربزرگ تا قبل از آنکه درگیر ویروس کرونا شود، هر شب میزبان یک خردسال بود و بعد از کرونا خردسالان به صورت تلفنی در برنامه حضور دارند. آنها در طول برنامه باید حدس بزنند که سیبک در مواجهه با اتفاقات چطور عمل می کند. در این برنامه به غیر از قصه گویی کتاب های مناسب قصه معرفی می شود تا والدین کتاب های معرفی شده برای بچه ها را آماده کنند.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- بدرقه حمید منوچهری به خانه ابدی/ تشییع مردی که همه از او به نیکی یاد میکردند
- فوت گوینده و دوبلور پیشکسوت/ حمید منوچهری درگذشت
- رادیو فشار خون تان را تنظیم می کند
- تدوین استانداردهای دارو در رادیو
- سفره عشق را در رادیو سلامت تجربه کنید
- قصههایی برای کودکان در رادیو
- رادیو سلامت با یک پویش نوروزی
- راهکارهای درمان اعتیاد در رادیو
- «سپهر دانش» همراه با پزشکان
- بررسی مشکلات تاسیس داروخانه ها در رادیو
- بررسی سندرم لایک در رادیو
- جایزه اول ABU در دستان رادیو سلامت
- داستانها و آدمها در رادیو
- مخالفان واکسن تماس رادیو را رد دادند
- ایستگاه یک صفر دو در رادیو
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»





