
سعید پیردوست بازیگر با اشاره به وضعیت نامطلوب پیشکسوتان اظهار کرد که فریادشان به گوش کسی نمی رسد.
به گزارش سینماسینما، سعید پیردوست بازیگر سینما و تلویزیون درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: چندی پیش ایفای نقش در فیلم سینمایی «دم سرخ ها» به کارگردانی آرش معیریان را به پایان رساندم ولی نقش من در این اثر کوتاه بود و تنها دو روز در این پروژه همکاری داشتم.
او با اشاره به داستان این اثر عنوان کرد: «دم سرخ ها» یک فیلم طنز و روایتگر داستان دو جوانی است که باید به خدمت سربازی بروند اما برای این امر مشکل دارند و برخی به آنها توصیه می کنند که چهره خود را تغییر بدهند از همین رو آنها راه های متخلفی را تجربه می کنند.
پیردوست عنوان کرد: من هم در این فیلم نقش پزشکی را ایفا می کنم که این دو جوان به او مراجعه می کنند و می خواهند راه حلی از این پزشک بگیرند و این پزشک آنها را راهنمایی می کند. به طور کلی «دم سرخ ها» فیلم بامزه ای است با این وجود باید ببینیم چه خروجی خواهد داشت.
این بازیگر در بخش دیگر از صحبت هایش با اشاره به بیکاری پیشکسوتان این عرصه گفت: این روزها سینما حالت بدی پیداکرده و به صورت مافیایی شده است. در حالی که سینما باید مردمی باشد این را هم باید بگویم که برخی در یک پروژه انرژی و توان یک جوان بیست ساله را از یک پیشکسوت می خواهند که این درست نیست.
او در پایان بیان کرد: این روزها کسی به ما گوش نمی کند و هر چقدر هم فریاد بزنیم صدایمان به جایی نمی رسد، در حالی که دست اندرکاران باید توجه کنند که ما چگونه زندگی خود را می چرخانیم، باید ببینند که زندگی کسی که ۵۰ سال از عمرش را صرف این کار کرده در ۷۰ سالگی به چه شکل است. به هر حال نباید این افراد را روی هوا رها کرد.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- معیار انتخاب بازیگر در سینما (بخش دوم)
- یکی مسئولیت این ماجرا را بپذیرد
- تاملی بر بازیگران سنتی و مدرن در سینمای ایران/ بخش دوم
- تاملی بر بازیگران سنتی و مدرن در سینمای ایران/ بخش اول
- خسرو شکیبایی در لابهلای خاطرههای امین حیایی
- همراهی شهاب حسینی و بهروز وثوقی در آمریکا در یک نشست
- بدرقه پیکر جمشید مشایخی به آرامگاه ابدی/ هنرمندی که اهل راستی بود
- روایت احمد طالبینژاد از فرصتسوزی که در حق جمشید مشایخی شد
- جوانمرد؛ یادی از درگذشتگان سینما در سالی که گذشت
- «تیغ و ابریشم»/ نگاهی به نبود تنوع در نسل جدید بازیگران به بهانه درگذشت جمشید مشایخی
- از پرویز پرستویی تا محسن تنابنده، هنرمندان در غم جمشید مشایخی چه نوشتند؟
- هدیه تهرانی در مناطق سیلزده استان گلستان + عکس
- در چه صورت نگار جواهریان کار بازیگری را رها میکند؟
- دورهمی هنرمندان زن عضو تیم اسکواش پس از درختکاری + عکس
- نخستین آمار از فروش اکران نوروز/ «رحمان ۱۴۰۰» از رقبا پیشی گرفت
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





