هدیه تهرانی که آخرین بار در سی امین دوره جشنواره فیلم فجر با فیلم «پل چوبی» مهدی کرم پور در این رقابت سینمایی حضور داشت، امسال با «عادت نمی کنیم» ابراهیم ابراهیمیان به جشنواره فیلم فجر بازگشت.
به گزارش سینماسینما، فیلم «عادت نمی کنیم» داستان دو خانواده است که دوستی دیرینه ای با یکدیگر دارند ولی به دلایلی درگیر مسائلی می شوند.

محمدرضا فروتن، ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ، پانته آ پناهی ها و هدیه تهرانی از بازیگران اصلی این فیلم هستند. همچنین شیرین یزدان بخش، حدیث میرامینی و رویا حسینی از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.
فیلمنامه «عادت نمی کنیم» را ابراهیم ابراهیمیان و سارا سلطانی نوشته اند و علیرضا برازنده مدیریت فیلمبرداری و حامد ثابت ساخت موسیقی این اثر سینمایی را به عهده داشتهاند.

فیلم «عادت نمی کنیم» توسط پیمان جعفری و شهرام اخلاص پور تهیه و تولید شده است.
کامیاب امین عشایری طراح صحنه و لباس، محسن دارسنج طراح گریم، امیر نوبخت مدیر صدابرداری، علیرضا علویان طراحی و ترکیب صدا، فتاح ذی نوری عکاس و مهسا همتی مدیر روابط عمومی از عوامل این فیلم سینمایی هستند.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- درباره سریال «محکوم»/ محکوم به تماشا
- «محکوم» در راه شبکه نمایش خانگی
- تاریخی که سینما نشد/ نگاهی به فیلم «عنکبوت»
- بازنمایی ژورنالیستی یک قاتل ایدئولوژیک بر پرده نقرهای/ نگاهی به فیلم «عنکبوت»
- گزارشی از مراسم اکران خصوصی «عنکبوت»/ ایرجزاد: هنگام ساخت فیلم با خط قرمزهای زیادی مواجه بودیم
- اکران خصوصی فیلم عنکبوت / گزارش تصویری
- راهیابی «عنکبوت» به سیزدهمین جشنواره بینالمللی بنگلور هند
- ستارههای هوای ابری/ نگاهی به فیلم «بی همه چیز»
- هدیه تهرانی، نامی در بین مشاهیر بازیگری دنیا/ کوتاه درباره «بی همه چیز»
- فیلمفارسیسازی/ نگاهی به فیلم «بی همه چیز»
- هویت فروپاشیده/ نگاهی به فیلم «بیهمه چیز»
- انتقام و وسوسه/ نگاهی به فیلم «بیهمه چیز»
- ابتذال سرنوشت محتوم رقابت بین هدیه تهرانی و پارسا پیروز فر
- سعید راد در گفتگو با موزه سینما: تقوایی گفت یا صادق کرده را تو بازی میکنی یا در آن دفتر فیلم نمیسازم
نظرات شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت






موافقم که جاودانگی می تونست پدیده جشنواره باشه … اما وقتی مکری رو میذارن هیات انتخاب معلومه لابی می کنه تا یه پلان سکانس دیگه نتونه بیاد تو جشنواره