جمال اجلالی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که مدتی است مقابل دوربین سریال در دست تولید «دوردستها» قرار دارد، صبح دوم بهمن ماه بر اثر سر درد و فشار خون بالا در بیمارسان بستری شد. به گفته توکلی تهیه کننده سریال «دوردستها»، اجلالی صبح روز جمعه و پیش از گریم دچار سردرد شد و از آنجایی که سابقه فشار خون داشت و چند روزی هم قرصهای فشار خونش را مصرف نکرده بود به بیمارستانی در شهرستان جویبار منتقل شد. در زمان بستری و با کاهش سطح هوشیاری، پزشکان بیمارستان جویبار تشخیص دادند که اجلالی به بیمارستان بوعلی سینای ساری که از تجهیزات بهتری برخوردار بود، منتقل شود.
انتقال او به بیمارستان ساری پس از انجام آزمایشات و سی تی اسکن مغزی انجام شد و آنجا پزشکان اعلام کردند که او دچار خونریزی و سکته مغزی شده است. اجلالی در کما نیست و با سطح هوشیاری ۱۰ در بخش مراقبتهای ویژه بیمارستان بوعلی سینای ساری، تحت نظر پزشکان قرار دارد.
با توجه به اعلام نظر پزشکان مبنی بر اینکه پس از انتقال به بخش، این بازیگر پیشکسوت باید یک ماه استراحت مطلق کند، بنابراین بازی او در سریال «دور دست ها» پایان می یابد چراکه تصویربرداری سریال نیز تا پایان هفته ۹ بهمن در منطقه جویبار به پایان خواهد رسید.
تهیهکنند «دوردستها» در پایان درباره هزینه های درمانی جمال اجلالی توضیح داد: «به لحاظ حرفهای، هزینههای درمانی آقای اجلالی تاکنون توسط گروه پرداخت شده است و امیدواریم او هر چه زودتر با سلامتی از بیمارستان مرخص شود.»
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- جمال اجلالی درگذشت
- تلویزیونی که مهرهسوزی میداند
- تلویزیون و ضرورتِ پایبندی به «نقشه راه» روشن
- اعتراض سازندگان «مرد بازنده» به صدا و سیما
- تخریب حمامی تاریخی توسط سازندگان یک سریال تلویزیونی
- فصل جدید همکاری سینما و تلویزیون با تشکیل کارگروه مشترک
- اشتباهی که موجب انتقاد از «زوجینو» شد
- پخش منتخب آثار زندهیاد پرویز پورحسینی از شبکه نمایش
- مدیریت جدید صداوسیما چه چالشهایی پیشرو دارد/ در جستوجوی شبکه آرامش
- چرا سریال های تلویزیون، رایگان هم مخاطب ندارد؟
- درهای بسته!
- «ماه ماه»؛ ابتکار ماه رمضانی شبکه سلامت
- رابطه سینما و تلویزیون چگونه باشد راضی کننده است؟
- بر شاخهای که نشستهاید؛ به دست خود اره میسایید
- پایههای ناامن سریال «خانه امن»
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





