ژاکلین آواره بازیگر فیلم «حریر» با اشاره به اهمیت بازی در یک فیلم سینمایی بعد از سالها فعالیت در تئاتر گفت: حدود ۲۲ سال است که کار تئاتر می کنم. خانم فریال بهزاد میتوانست با وجود سوپر استارها کارش را رونق فراوانی بدهد، ولی به من اعتماد کرد و امیدوارم به اعتمادش پاسخ داده باشم.
به گزارش سینماسینما، ژاکلین آواره بازیگر نقش «حریر» درباره ی فیلم گفت: موضوع فیلم درباره دختری است به نام «حریر» که از همه لحاظ قابلیتهای زیادی دارد، غیر از این که بهخاطر چاقی، اعتمادبهنفس ندارد و همین عدم اعتماد به نفس باعث شده تا خیلی از کارها را انجام ندهد و همیشه خود را شکست خورده ببیند. در ادامه، طی یکسری اتفاقات، اعتماد به نفس به او القا میشود و مشخص میشود که او از همه اطرافیاناش بالاتر و بااستعدادتر است.
آواره در مورد خو گرفتن با نقش و بازی بهتر در فیلم گفت: در تمام نکات فیلم با «حریر» مشترک بودم به غیر از اعتماد به نفس که من این یک مورد را داشتم. این فیلمنامه آنقدر زیبا و دقیق و با تحقیق فراوان نوشته شده بود که من ابتدا فکر میکردم خانم بهزاد در گذشته چاق بوده است، چون تمام حرفهای مردم و آزار و اذیتهایی که در جامعه حضور داشت، دقیق نوشته شده بود و من بیشتر احساس میکردم در حال تجربه یک زندگی هستم.
بازیگر نقش «حریر» در مورد همکاری با زوج هنرمند این فیلم (فریال بهزاد و غلامرضا آزادی) گفت: همکاری بسیار خوب و لذتبخشی داشتم. با توجه به اینکه میتوانستند از سوپراستارها استفاده کنند، به من پیشنهاد دادند که کمتر مقابل دوربین رفتهام و حدود ۲۲ سال است که کار تئاتر میکنم. خانم بهزاد میتوانست با وجود سوپراستارها کارش را رونق فراوانی بدهد ولی به من اعتماد کرد و امیدوارم بتوانم به اعتمادش پاسخ داده باشم.
وی درپایان به آخرین اثر تئاتری خود اشاره کرد و گفت: نمایش «طلسم صبحگل» به کارگردانی قطبالدین صادقی را بعد از ماه محرم و صفر در «تئاتر شهر» به روی صحنه میرود.
منبع: موج
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- صدور پروانه ساخت سینمایی برای دو فیلم
- فریال بهزاد؛ کاربلد و دغدغهمند
- تجلی فانتزی و تخیل در آثار فریال بهزاد
- جدیدترین مصوبات اکران سینماها
- غلامرضا آزادی:فیلمبرداری بخش رئال «حماسه آرش کمانگیر» به زودی تمام میشود
- «حماسه آرش کمانگیر» در راه جشنواره فجر سی و هفتم
- روایتی جدید از شاهنامه در «آرش کمانگیر»
- نگاهی به «قبیله من» ساخته غلامرضا آزادی/ زندگی به روایت سینما
- نگاهی به «قبیله من» ساخته غلامرضا آزادی/ این نشد کار که من ناز کشم یک طرفه!
- گفتوگو با غلامرضا آزادی، کارگردان «قبیله من»/ رویا و زیبایی شناسی را فراموش کرده ایم
- غلامرضا آزادی: سینما دچار سرطان مافیاست
- «ژولیت بینوش» و «ژان کلود کریر» گزینههای اصلی بازی در یک فیلم ایرانی
- یک گردهمایی سینمایی برای تقدیر از بازیگر «گیلانه»
- موفقیت وزارت ارشاد یعنی آرامش سینما/ در افتتاحیه فیلم حریر
- در شب بزرگداشت معتمدآریا چه گذشت؟+ تصاویر
نظر شما
پربازدیدترین ها
- یادداشتی برای فیلم «رها»/ جامعه ناکارآمد و پدرهای بیخاصیت
- رونمایی از پوستر «زال و رودابه» در آستانه جشنواره فیلم فجر
- حاشیههای جشنواره فیلم فجر/ از دست دادن رضا بابک با مرضیه برومند تا سوءاستفاده از صدا و تصویر شکیبایی
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- «۱۹۶۸»؛ هیاهو برای هیچ
آخرین ها
- آسیبهای اجتماعی و خنثیبودگی انسانی
- من را خسرو پدر زیبا صدایم کنید…
- «زیبا صدایم کن»؛ یک رابطه پدر و دختری لطیف و انسانی
- سه فیلم از یک نگاه/ ملودرام اشکانگیز، آدمهای حاشیهای جامعه و آتشی که فصل مشترک است
- چهل و سومین جشنواره فیلم فجر؛ نامزدهای بخش مستند اعلام شد
- زمان نمایش «رکسانا»، «پیر پسر» و «قاتل و وحشی» مشخص شد
- یادداشتی بر «آبستن»؛ تعلیق نصفه نیمهای که ناکارآمد میشود
- در پی جنجالها در شبکه اجتماعی ایکس؛ بازیگر شخصیت «امیلیا پرز» از اسکار حذف شد
- چرا فیلم «اسفند» به بدی فیلم «اشکِ هور» نیست؟
- ششمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- بخش زیادی از انتقاداتی که در برنامه هفت مطرح می شود به خود افخمی بر می گردد
- برخی نهادهای حاکمیتی و ارزشی ، از برند سازی برای مسعود فراستی چه هدفی را دنبال می کنند ؟
- چهارگانه صدرعاملی کامل شد/ عاشقانه آرام میان دو غریبه آشنا
- «توقیف»؛ روایتی صریح از ممیزی در آثار هنری
- پنجمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- افتتاح دومین دوره بورسیه نخبگان علمی توسط همراه اول
- «یوزفکا» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو میرود
- رونمایی از پوستر «ژن زامبی» همزمان با معرفی بازیگران و عوامل
- برنده اسکار در داوری نخل طلا؛ ژولیت بینوش رئیس هیات داوران جشنواره کن ۲۰۲۵ شد
- درباره «شمال از جنوب غربی» و «چشم بادومی»/ غلبه نگاه سادهانگاره و طرح مساله با راهحلی نشدنی
- ادب مرد به ز دولت اوست
- «آبستن» و آیندهای درخشان برای کارگردانان فیلم
- یادداشتی بر دو فیلم «رها» و «آبستن»/ زخمهای ماندگار و ماندگاری زخمها
- «بچه مردم»؛ فیلمی که به دیگران جوالدوز میزند، اما از زدن سوزن به خودی باز میماند
- حرفهای تازه رییس اسبق سازمان سینمایی؛ ایوبی: پشتم را خالی کردند/ دولت باید پایش را عقب بکشد
- چهارمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- حاشیههای سومین روز جشنواره فیلم فجر؛ از مشکل حل نشدنی صدای برج میلاد تا حضور نوزادان در سینمای رسانه
- آموختههایی از پشت صحنه «صد سال تنهایی»/ آیا مارکز از نتیجه اقتباس راضی میشد؟
- پروانه نمایش برای فجر صادر شد؛ «قاتل و وحشی» در جشنواره اکران میشود
- یادداشتی بر «بچه مردم» و «اسفند»/ از روایت دلنشین و شیرین تلخیها تا فیلمنامه چشم اسفندیار