ژاکلین آواره بازیگر فیلم «حریر» با اشاره به اهمیت بازی در یک فیلم سینمایی بعد از سالها فعالیت در تئاتر گفت: حدود ۲۲ سال است که کار تئاتر می کنم. خانم فریال بهزاد میتوانست با وجود سوپر استارها کارش را رونق فراوانی بدهد، ولی به من اعتماد کرد و امیدوارم به اعتمادش پاسخ داده باشم.
به گزارش سینماسینما، ژاکلین آواره بازیگر نقش «حریر» درباره ی فیلم گفت: موضوع فیلم درباره دختری است به نام «حریر» که از همه لحاظ قابلیتهای زیادی دارد، غیر از این که بهخاطر چاقی، اعتمادبهنفس ندارد و همین عدم اعتماد به نفس باعث شده تا خیلی از کارها را انجام ندهد و همیشه خود را شکست خورده ببیند. در ادامه، طی یکسری اتفاقات، اعتماد به نفس به او القا میشود و مشخص میشود که او از همه اطرافیاناش بالاتر و بااستعدادتر است.
آواره در مورد خو گرفتن با نقش و بازی بهتر در فیلم گفت: در تمام نکات فیلم با «حریر» مشترک بودم به غیر از اعتماد به نفس که من این یک مورد را داشتم. این فیلمنامه آنقدر زیبا و دقیق و با تحقیق فراوان نوشته شده بود که من ابتدا فکر میکردم خانم بهزاد در گذشته چاق بوده است، چون تمام حرفهای مردم و آزار و اذیتهایی که در جامعه حضور داشت، دقیق نوشته شده بود و من بیشتر احساس میکردم در حال تجربه یک زندگی هستم.
بازیگر نقش «حریر» در مورد همکاری با زوج هنرمند این فیلم (فریال بهزاد و غلامرضا آزادی) گفت: همکاری بسیار خوب و لذتبخشی داشتم. با توجه به اینکه میتوانستند از سوپراستارها استفاده کنند، به من پیشنهاد دادند که کمتر مقابل دوربین رفتهام و حدود ۲۲ سال است که کار تئاتر میکنم. خانم بهزاد میتوانست با وجود سوپراستارها کارش را رونق فراوانی بدهد ولی به من اعتماد کرد و امیدوارم بتوانم به اعتمادش پاسخ داده باشم.
وی درپایان به آخرین اثر تئاتری خود اشاره کرد و گفت: نمایش «طلسم صبحگل» به کارگردانی قطبالدین صادقی را بعد از ماه محرم و صفر در «تئاتر شهر» به روی صحنه میرود.
منبع: موج
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- صدور پروانه ساخت سینمایی برای دو فیلم
- فریال بهزاد؛ کاربلد و دغدغهمند
- تجلی فانتزی و تخیل در آثار فریال بهزاد
- جدیدترین مصوبات اکران سینماها
- غلامرضا آزادی:فیلمبرداری بخش رئال «حماسه آرش کمانگیر» به زودی تمام میشود
- «حماسه آرش کمانگیر» در راه جشنواره فجر سی و هفتم
- روایتی جدید از شاهنامه در «آرش کمانگیر»
- نگاهی به «قبیله من» ساخته غلامرضا آزادی/ زندگی به روایت سینما
- نگاهی به «قبیله من» ساخته غلامرضا آزادی/ این نشد کار که من ناز کشم یک طرفه!
- گفتوگو با غلامرضا آزادی، کارگردان «قبیله من»/ رویا و زیبایی شناسی را فراموش کرده ایم
- غلامرضا آزادی: سینما دچار سرطان مافیاست
- «ژولیت بینوش» و «ژان کلود کریر» گزینههای اصلی بازی در یک فیلم ایرانی
- یک گردهمایی سینمایی برای تقدیر از بازیگر «گیلانه»
- موفقیت وزارت ارشاد یعنی آرامش سینما/ در افتتاحیه فیلم حریر
- در شب بزرگداشت معتمدآریا چه گذشت؟+ تصاویر
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد





