مراحل فنی فیلم سینمایی «لتیان» به کارگردانی علی تیموری و تهیه کنندگی مجید مطلبی که از اوایل سال آغاز شده بود،همچنان ادامه دارد.
به گزارش سینماسینما، طبق گزارش رسیده به تازگی تدوین فیلم توسط محمدرضا مویینی به پایان رسیده و به زودی مراحل صداگذاری و ساخت موسیقی فیلم آغاز میشود تا به احتمال فراوان اولین نمایش فیلم در سی و هشتمین جشنوارهی فجر باشد.
در فیلم «لتیان» که اواخر سال گذشته جلوی دوربین رفت،امیر جدیدی،پریناز ایزدیار،سارا بهرامی،حسن معجونی،ستاره پسیانی،علیرضا ثانیفر بازی میکنند.
این روزها فیلم «سرخپوست» به تهیهکنندگی مجید مطلبی در سینماهای سراسر کشور در حال اکران است.
سایر عوامل اصلی فیلم عبارتند از: تهیهکننده: مجید مطلبی،کارگردان: علی تیموری،نویسندگان: اکتای براهنی، آناهیتا تیموریان،مشاور کارگردان: سامان مقدم،مدیر تولید: مهدی بدرلو،مدیر فیلمبرداری: ادیب سبحانی،طراح صحنه: محسن نصرالهی،طراح گریم: ایمان امیدواری، طراح لباس: سارا خالدی،منشی صحنه: غزل رشیدی،مدیر صدابرداری: مهدی ابراهیم زاده،دستیار کارگردان و برنامه ریز: فرزاد رحمانی،دستیار تولید: آرش صالحی،مشاور رسانه ای : آریان امیرخان، عکاس: محمد بدرلو.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «بازنده»؛ حکایت آدمهای بازندهی زخمی
- انتشار اولین تصویر سعید آقاخانی و آناهیتا افشار در «خاتی»
- «ناصدا» به تهیهکنندگی سارا بهرامی روی صحنه میرود
- پخش سریال جدید مازیار میری از امروز آغاز شد
- این زن حرف میزند/ نگاهی به «علفزار»
- هزار داستان/ نگاهی به فیلم «علفزار»
- اکران «علفزار» از اوایل هفته آینده آغاز میشود
- بدون منطق روایی/ نگاهی به فیلم «خائنکشی»
- کلاژی از موفقیت فیلمهای پیشین/ نگاهی به فیلم «خائنکشی»
- «علفزار» و ساختار قصه در قصهاش
- افتتاح توفانی، پایان ناگهانی/ نگاهی به فیلم «علفزار»
- حقیقت یا مصلحت؟/ نگاهی به فیلم «علفزار»
- «علفزار»؛ تصویری از مظلومیت زنان در جامعه مردسالار
- علی تیموری: هوش، خلاقیت و سختکوشی لازمه بازیگری است
- عکسهای جدید از «خائنکشی» منتشر شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- زبان بهمثابه مقاومت؛ در یادِ بهرام بیضایی
- در اندوه فقدان چهره شاخص موج نو سینمای ایران؛ بازتاب جهانی درگذشت بهرام بیضایی
- با موافقت شورای پروانه فیلمسازی؛ پروانه ساخت سینمایی برای ۷ فیلمنامه صادر شد
- در پاسداشت استاد بیبدیل هنرهای نمایشی ایران/ بیضایی، تاریخ و علامت تعجب
- در سوک سیاوش که از شاهنامه رفت
- یادبود بهرام بیضایی؛ ایرانی بودن بار بزرگی است بر دوش ما
- بریژیت باردو درگذشت
- برای رفتن غریبانه شیرین یزدانبخش؛ وصیتی به مثابه گلایه
- «کفایت مذاکرات» و خندههایی که از دل موقعیت میآیند
- «پرهیجان: نبرد برای اوبر»؛ چطور میتوانیم آرزوی شکستِ نجاتبخشمان را داشته باشیم؟
- درباره بازیگران زن مولف سینمای ایران/ ترانه علیدوستی؛ آخرین بازیگر زن مولف
- درباره اهمیت خواندن فیلمنامه اشغال بیضایی پس از جنگ ۱۲ روزه /بیگانه آزادی نمی آورد
- بهرام بیضایی درگذشت
- «موبهمو»؛ خط به خط، نفس به نفس، چهره به چهره
- در بیست و چهارمین دوره جشنواره؛ ۱۴ اثر از سینماگران ایرانی در داکا نمایش داده میشود
- از ۱۰ دیماه؛ «مرد خاموش» به سینماها میآید
- «بامداد خمار»؛ در منزلت فرودستی
- در ستایش سینمای بیچیز؛ همه چیز داشتن در عین بی چیزی
- آیین پایانی یازدهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی / گزارش تصویری
- شیرین یزدانبخش درگذشت
- افسانهای در حبس؛ سرنوشت «چریکه تارا»
- اقتباس بهمثابه ابزار فهم جامعه/ از روایت تراژیک تا روایت عاشقانه
- «دیدار بلوط»؛ بازگشتی به شکوه یک خاطره
- اشغال بهرام بیضایی وزمانه پس از جنگ ۱۲ روزه/به بهانه ۵ دی سالروز تولد بهرام بیضایی
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی





