فیلمبرداری فیلم سینمایی «گیلدا» به کارگردانی و تهیه کنندگی کیوان علیمحمدی و امید بنکدار به تازگی در تهران آغاز شد.
به گزارش سینماسینما، «گیلدا» چهارمین همکاری مشترک سینمایی کیوان علیمحمدی و امید بنکدار است که به تازگی در مکانی واقع در خیابان جردن تهران کلید خورده است و تاکنون مهناز افشار، حمیدرضا پگاه، رضا شفیعی جم و سیاوش مفیدی جلوی دوربین مرتضی پورصمدی رفته اند.
این فیلم بازیگران دیگری نیز دارد که به زودی و با قطعی شدن حضورشان اسامی آن ها اعلام می شود.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: گیلدا، مالک رستوران سپید، سیاه ترین شب زندگیش را پشت سر می گذارد. او برای نجات زندگیش تا صبح فردا فرصت دارد.
عوامل اصلی «گیلدا» عبارتند از فیلمنامه: امید بنکدار، علی اکبر حیدری و کیوان علیمحمدی، تهیه کننده و کارگردان: کیوان علی محمدی، امید بنکدار، مدیر فیلمبرداری: مرتضی پورصمدی، طراح چهره پردازی: کامران خلج، طراح صحنه: آیدین ظریف، طراح لباس: شیده محمودزاده، صدابردار: وحید رضویان، موسیقی، طراحی صدا و صداگذاری: بامداد افشار، تدوین: سیاوش پورخلیلی، کیوان علی محمدی، امید بنکدار، انیمیشن: بزرگمهر حسین پور، مجری طرح و مدیر تولید: حامد حامدی خواه، عکاس: جلال حمیدی، طراح گرافیک: احمد غلامی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: ماریا امیری، مدیر تدارکات: محمد نظیفی و مشاور رسانه ای: محمد حیدری.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- پیوند نوستالژی و نقد اجتماعی در «سینما شهر قصه»
- «قرار نوامبر»؛ جزئیاتی از فیلم جدید مهناز افشار
- سپتیمیوس ۲۰۲۵؛ شهره آغداشلو، محمد رسولاف و مهناز افشار در هلند جایزه گرفتند
- «مافیای روباهها» به نوفل لوشاتو میرود
- اکران «سینما شهر قصه» به زمستان موکول شد
- تقلید زندگی/ نگاهی به فیلم «ارادتمند؛ نازنین بهاره تینا»
- دو فیلم سینمایی پروانه نمایش گرفتند
- از هم گسیخته/ نگاهی به فیلم ۲۸۸۸
- داستان، قربانی فرم/ نگاهی به فیلم ۲۸۸۸
- عاشقانههای آسمانی/ نگاهی به فیلم ۲۸۸۸
- بر فراز آسمانها/ نگاهی به فیلم ۲۸۸۸
- در نشست رسانهای فیلم «۲۸۸۸» عنوان شد؛ هیچ پلانی آرشیوی نیست
- باری به هر جهت/ نگاهی به فیلم «ناگهان درخت»
- کجا بروم با اسبی که جایی نمی رود؟!/ نگاهی به فیلم «ناگهان درخت»
- مردی که هر کاری میکند که هیچ کاری نکند!/ نگاهی به فیلم «ناگهان درخت»
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
آخرین ها
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان





