ندا مقصودی بازیگر فیلم سینمایی «بی صدا» گفت: بازیگری دنیای عجیب و پیچیدهای است و تلاش من از نوجوانی تاکنون برای این حرفه همیشه از سر عشق بوده و هست.
به گزارش سینماسینما، بازیگر فیلم سینمایی «بی صدا» بیان کرد: سینما برای من جهانی همچنان ناشناخته است. زیرا تاکنون فقط در چهار فیلم سینمایی بازی کردهام اما انتخاب من در آینده برای ادامه بازی در سینما، قطعاً سینمای مستقل خواهد بود. زیرا هم برای نمایش مهارتهای بازیگری فرصت میدهد و هم با توجه به تجربههایم می دانم در این ژانر موفقتر هستم. از طرفی عجلهای برای معروف شدن و دیده شدن ندارم بنابراین سعی میکنم کارهای خوب را انتخاب کنم.
وی درباره علت حضورش در فیلم «بی صدا» گفت: برای من کار حسین شهابی نیز در ادامه همین مسیر و تصمیم است. «بی صدا» از نظر من فیلمی است که به نسبت امکانات موجود و کم بودجه بودناش اثری شریف است. به هر حال بینقص نیست اما از آنچه فکر میکردم، فیلم بهتری است.
وی ادامه داد: بعد از چند جلسه صحبت کردن درباره فیلمنامه با آقای شهابی، بسیار خوشحال بودم از اینکه در «بی صدا» بازی میکنم و بار دیگر با پیام دهکردی همبازی هستم. زیرا سالها قبل همبازی او در تئاتر بودم. همچنین میدانستم این فیلم از فیلمهای بفروش تجاری و بعضاً سخیف فاصله دارد.
این بازیگر درباره موضوع این اثر سینمایی عنوان کرد: دنیای بیماران مبتلا به سرطان آنقدر وسیع است که شاید یک فیلم نظیر «بی صدا» نتواند کاملاً آن را بازنمایی کند. اما به نظرم در این فیلم دست کم سعی شده است ادای دینی به آنها صورت بگیرد.
بازیگر فیلم «دلم می خواد برقصم» همچنین خاطرنشان کرد: بازیگری دنیای عجیب و پیچیدهای است. تلاش من از نوجوانی تاکنون برای بازیگری همیشه از سر عشق بوده و هست. اکنون در میانسالی وقتی به گذشته بر میگردم و مرور میکنم، اگرچه بارها و بارها از این حرفه دلگیر شده ام اما همچنان صبر کردهام. زیرا بارها در تئاتر کاندید شده و البته جایزه هم گرفته ام. اما در مقاطعی که فکر میکردم یا اطرافیانم میگفتند که شایستگی یک جایزه را دارم، آن را بدست نیاوردهام و تعداد دفعات کاندید شدن یا برگزیده شدنام کمتر از آن چیزی بوده که انتظارش را داشته ام. با این وجود انگار بازیگری در من نهادینه شده است و با من هست و خواهد بود.
وی ادامه داد: بیشتر دلم میخواهد نقش هایم ماندگار باشد. شاید نقشی که آرزویش را دارم این است در ۷۰ سالگی بازی کنم و به چیزی درونیتر در بازیگری اعتقاد دارم و نگران این نیست که جوانی و زیباییام را از دست بدهم؛ ترسی که بازیگران ممکن است از آن داشته باشند.
«بی صدا» به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی حسین شهابی داستان یک نویسنده مشهور مبتلا به بیماری سرطان به نام پیام (با بازی پیام دهکردی) است که برای تامین مخارج درمان خود به ناچار با روزنامههای زرد همکاری میکند.
این فیلم در حال حاضر در گروه «هنر و تجربه» اکران شده است.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»





