مستند_انیمیشن «کاغذ پاره ها» در جشنواره فیلم تورنتو کانادا با عنوان «قرار ملاقات با دیوانگی» به نمایش در می آید.
به گزارش سینماسینما، به نقل از روابط عمومی فیلم، مستند-انیمیشن «کاغذپارهها» به کارگردانی بهزاد نعلبندی در ادامه حضورهای بینالملی اش در جشنواره فیلم تورنتو کانادا با عنوان «قرار ملاقات با دیوانگی» به نمایش درمی آید.
این فستیوال بزرگترین جشنواره درباره سلامت روانی در جهان است و امسال بیست و هشتمین دوره خود را برگزار میکند.
جشنواره فیلم «قرار ملاقات با دیوانگی» از هنر برای ارائه انواع بیماریهای روانی بهره میگیرد و آثاری از فیلمسازان کانادا و جهان را ارائه میکند.
این جشنواره ۱۰روزه امسال ۱۴ فیلم بلند و ۳۴ فیلم کوتاه را از سراسر جهان به نمایش میگذارد.
این جشنواره «کاغذپارهها» را بیبدیل و تاثیرگذار معرفی کرده و آن را به عنوان فیلم اختتامیه انتخاب کرده است.
مستند- انیمیشن «کاغذ پارهها» روایت زنان زجر کشیده و بی خانمانی است که به شکل اسفباری در یک کمپ نگهداری می شوند.
این فیلم برای اولین بار در جشنواره بینالمللی فجر رونمایی شد و نمایش بینالمللی خود را در جشنواره مهم «ایدفا» آغاز کرد. همچنین این فیلم کاندیدای جایزه بهترین انیمیشن سال از آسیا پاسیفیک بوده و کاندید در جشنواره های استانبول بود که فعلا به دلیل بیماری کرونا به تعویق افتاده است. همچنین در جشنواره های مونیخ و کراکوف در دوران کرونا به صورت آنلاین حضور داشته و در جشنواره سینما حقیقت حضور موفقی داشته است.
پخش جهانی این فیلم به عهده شرکت مستقل های ایرانی با مدیریت محمد اطبایی است.
عوامل فیلم «کاغذ پاره ها» عبارتند از: نویسنده، طراح، انیماتور، تدوین ، تهیه کننده و کارگردان بهزاد نعلبندی، آهنگساز عطا ابتکار، طراح صدا انسیه ملکی، پژوهشگر الهام آریامنش، مدیر روابط عمومی غزاله سعادتی.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «میان رویا و امید» به جشنواره تورنتو راه یافت
- «آنیتا، گمشده در اخبار» در راه آلمان، لهستان و تایوان
- «هفت روز» به جشنواره تورنتو میرود
- راهیابی «آنیتا، گمشده در اخبار» به جشنوارهای در پالرمو
- «آنیتا، گمشده در اخبار» بهترین انیمیشن کوتاه کلیولند شد/ واجد شرایط رقابت در اسکار
- رقابت «آنیتا، گمشده در اخبار» در جشنواره استانبول
- موفقیت «آنیتا، گمشده در اخبار» در هند
- رونمایی از اولین عکس «آنیتا، گمشده در اخبار»/ مستند-انیمیشن ایرانی به هند رفت
- انتقاد اسپایک لی از منتقدانی که فیلمش را موجب شورش خواندند
- شروع جشنواره تورنتو با ستاره کمتر، ماسک بیشتر و فیلم آخر میازاکی
- با فیلم زندگینامهای «فابلمنها»؛ اسپیلبرگ جایزه اصلی جشنواره تورنتو را برد
- سینماسینما/ گزارشی از ششمین روز جشنواره فیلم تورنتو/ از کارتل قانونی مواد مخدر تا چیپ در مغز
- سینماسینما/ گزارشی از چهارمین روز جشنواره فیلم تورنتو/ از نامهای به سینما تا ساعتهای دالی
- سینماسینما/ گزارشی از سومین روز جشنواره فیلم تورنتو/ از سوگواری تا مفهوم مرگ و زمان
- سینماسینما/ گزارشی از روز دوم جشنواره تورنتو/ روز تفریق
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد





