شری بلر، همسر تونی بلر نخست وزیر سابق بریتانیا برای نخستین بار قراردادی را بهعنوان تهیهکننده اجرایی برای یک فیلم سینمایی امضا کرد.
به گزارش سینماسینما، شری بلر، همسر تونی بلر، نخست وزیر سابق بریتانیا، تهیهکننده اجرایی فیلمی با عنوان «ستون سنگی» شد این فیلم را کمپانی جو جکانترتینمنت تولید میکند.
شری بلر در بیانیهای گفت: «داستانهایی مانند «ستون سنگی» میتوانند درک مردم را تغییر دهند، تعاملات را بیشتر کنند و در نهایت به تغییر اوضاع موجود در جهان کمک کنند.»
این فیلم که جان دیری تهیهکنندگی و کارگردانی آن را برعهده دارد، لوکیشن فیلمبرداریاش در اسراییل و نیویورک است. هیو بونویل بازیگر «دانتون ابی» از بازیگران این فیلم است.
فیلم«ستون سنگی» داستان گزارشگر جنگی مجله تایم باب هستینگ را روایت میکند که وقتی به بیتالمقدس فرستاده میشود، به رستگاری میرسد. او وقتی دارد داستان زندگی سه پسر از ادیان مختلف را که از طریق فوتبال به هم پیوسته شدهاند، دنبال میکند به درک جدیدی از زندگی میرسد.
خبر حضور شری بلر در این پروژه و به ویژه بیانیه او موجب شد تا منتقدان یادآور نقش موثر همسر او تونی بلر در تهاجم فاجعهبار به عراق شوند که زندگی صدها هزار نفر را نابود کرد، خاورمیانه را به آشوب کشید و از نظر بسیاری به طور غیرمستقیم به شکلگیری داعش منجر شد. تحقیقاتی که بریتانیا در سال ۲۰۱۶ درباره عراق انجام داد نشان داد که این حمله غیرقابل توجیه و غیرضروری بود.
منبع: خبرآنلاین
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- رکوردشکنی فیلم «سریع و خشمگین۹» در دو روز
- چراغ ذهنتان را خاموش کنید و کمی کمدی رمانتیک ببینید/ درباره «امیلی در پاریس»
- ۱۰ سریال برتر سال ۲۰۲۰ از سوی IMDB معرفی شد
- مهیبترین جنایات، در کمال خونسردی
- سریال جدید «آن شرلی» در سه فصل به پایان میرسد
- بن استیلر برای اپل سریال میسازد
- اکران فیلمهای شاخص سال ۲۰۱۹ جهان در چهارمین جشنواره بینالمللی فیلم سلیمانیه
- استقبال از «دانتون ابی» در بریتانیا/ احتمال ساخت فیلم دوم هست
- سایه سنگین قتل جمال خاشقجی بر نخستین جشنواره بینالمللی فیلم عربستان
- گفتوگو با آلکسیویچ درباره سریال «چرنوبیل»/ جوانان به کشف این رویداد پرداختند
- موفقیت «چرنوبیل»، روسیه را مجبور به ساخت سریال کرد
- دفاع جانانه بازیگر نقش آریا استارک از پایانبندی «بازی تاج و تخت»
- پروژه مشترک جدید ایران و اروپا به زودی آغاز میشود
- «طبل حلبی»/ به زمین هبوط کرده همچون دست مقتدر خدا؛ درباره سریال «پیکی بلایندرز»
- چرا جولیا رابرتز «بازی تاج و تخت» را ندید؟
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶





