پوستر انگلیسی فیلم سینمایی «گلیدا» ساختهی جدید علیمحمدی و بنکدار همزمان با بیستمین بازار بینالمللی فیلم ایران در جشنواره بینالملل فجر رونمایی شد.

به گزارش سینماسینما، احمد غلامی گرافیست این فیلم، این پوستر را براساس چهرههای متفاوت و شخصیتهای متعددی که مهناز افشار در «گیلدا» بازی کرده است، طراحی کرده و در این پوستر از آثار اندی وارهول الهام گرفته است.
اندی وارهول از برجستهترین هنرمندهای دهه پنجاه میلادی و از بنیان گذاران سبک پاپ آرت است که در آثارش از پرترهی بسیاری از چهرههای جهانی و هنرمندان مشهور بهره گرفته است و تصویر مرلین مونرو یکی از مشهورترین کارهای اوست. اما شعار بالای پوستر فیلم «گیلدا» می گوید که: «گیلدا» مرلین اندی وارهول نیست.
محمد اطبایی پخشکنندهی بینالمللی این فیلم است.
کیوان علیمحمدی و امید بنکدار که علاوه بر کارگردانی هر دو تهیهکنندگی کار را نیز بر عهده داشتند، منتظر دریافت پروانهی نمایش از وزارت ارشاد و اقدام برای اکران فیلم هستند.
مهناز افشار، سیاوش مفیدی، حمیدرضا پگاه، رضا شفیعیجم، هادی حجازیفر، فرخ نعمتی، مرتضی اسماعیل کاشی و حامد کمیلی، همراه با (هنرمندان خردسال) مهدیار عزیزی و آنیسا راستگو بازیگران این فیلم سینمایی هستند.
«گیلدا» یک درام اجتماعی با مایههایی از کمدی سیاه است که در خلاصهی داستان آن آمده:« گیلدا، مالک رستوران سپید، سیاهترین شب زندگیاش را پشت سر میگذارد. او برای نجات زندگیاش تا صبح فردا فرصت دارد.»
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- پیوند نوستالژی و نقد اجتماعی در «سینما شهر قصه»
- «قرار نوامبر»؛ جزئیاتی از فیلم جدید مهناز افشار
- سپتیمیوس ۲۰۲۵؛ شهره آغداشلو، محمد رسولاف و مهناز افشار در هلند جایزه گرفتند
- «مافیای روباهها» به نوفل لوشاتو میرود
- اکران «سینما شهر قصه» به زمستان موکول شد
- تقلید زندگی/ نگاهی به فیلم «ارادتمند؛ نازنین بهاره تینا»
- دو فیلم سینمایی پروانه نمایش گرفتند
- از هم گسیخته/ نگاهی به فیلم ۲۸۸۸
- داستان، قربانی فرم/ نگاهی به فیلم ۲۸۸۸
- عاشقانههای آسمانی/ نگاهی به فیلم ۲۸۸۸
- بر فراز آسمانها/ نگاهی به فیلم ۲۸۸۸
- در نشست رسانهای فیلم «۲۸۸۸» عنوان شد؛ هیچ پلانی آرشیوی نیست
- باری به هر جهت/ نگاهی به فیلم «ناگهان درخت»
- کجا بروم با اسبی که جایی نمی رود؟!/ نگاهی به فیلم «ناگهان درخت»
- مردی که هر کاری میکند که هیچ کاری نکند!/ نگاهی به فیلم «ناگهان درخت»
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶





