
محمود گبرلو در اینستاگرام خود نوشت: ای کاش روحانیون محترم با اطلاعات دقیق درباره جشنواره فیلم فجر که نماد جشن دهه فجر است سخن می گفتند . به والله اینگونه موضعگیری ضد تبلیغ است. همین مقدار جوانان اعتماد و اعتقادشان را از دست میدهند. در زمانی که امام راحل سینما را مظهر تمدن و مقام رهبری سینما را قدرت برتر تبلیغ میدانند آیا نمیشود اشتباه کلامی را مهربانانه تر تذکر داد.
آیاعزیزان میدانستند چندین فیلم دفاع مقدس در جشنواره بود که امثال همین بانوان بازی می کردند؟
آیا میدانستند چند فیلم انقلابی درباره ترور شهید بهشتی و دانشمند هسته ای وجود داشت؟
آیا میدانستند چند فیلم دینی و مذهبی وجود داشت؟
آیا میدانستندچندین فیلم اجتماعی سالم و آموزنده وجود داشت؟ و همین بانو چندین فیلم تربیتی دارند؟
آیا می دانستند مراسم تشریفات که لازمه هر جشنی است نسبت به سال قبل با کمترین خطا و با شکوه برگزار شد؟
آیا میدانستند این خانم محترم داور نبوده؟ و بلکه به دعوت جشنواره فجر انقلاب آمد و در پاسخ به سوال خبرنگاری، نظر خود را در برابر دوربین های آنلاین که قابل کنترل نیست, در لحظه بیان کرد؟
متاسفانه این شما هستید که کلمه ازدواج سفید را تبلیغ کردید نه آن خانم.
آیا میدانستید دقایقی بعد,هم خانم وهم جشنواره عذرخواهی کردند. آیا انصاف و اخلاق اسلامی است به دهانش بزنید!؟
آیا آمار فرزندان نامشروع را اطلاع دارید؟ آیا در شرایط امروز این مباحث نباید مطرح و آگاه سازی شود؟ فکر می کنید چقدر احکام شرعی و یا کتاب رساله در جامعه ترویج شده است؟ بعید است علمای اسلام در فتوای خود نظر شما را داشته باشند ؟(در همین رابطه بچه دار شدن قبل ازدواج رسمی خاطره ای را بزرگان اصولگرا از امام رحمت الله نقل کردند که به ضرورت بیان خواهم کرد)
آیا نمی شد مودبانه تذکر داد؟
آیا نمی شد همه خوبی های یک جشن انقلاب را گفت؟ بعد تذکراتی داد تا جامعه ملتهب و تحریک نشود؟ شاید هم سینما بهانه است تا دزدی های بزرگ اجتماعی و اقتصادی گفته نشود. الله اعلم
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- باید جلوی تصمیمات پشت پرده درباره سینمای ایران گرفته شود/ چه کسی باید مشکل شرعی «قاتل و وحشی» را حل کند؟
- آیا حذف «پیرپسر» و «رکسانا» اشتباه دبیر جشنواره فیلم فجر بود؟
- معرفی هیأت انتخاب بخش سینمای ایران در جشنواره چهل و سوم فیلم فجر
- در نشست نقد و بررسی «آبادانیها» مطرح شد؛ نقش عیاری در زبان سینمایی و تحول آن بسیار موثر است/ «آبادانیها» عدالت اجتماعی را وارد سینما کرد
- نمایش و بررسی «شبح کژدم» در موزه سینما
- نسخه مرمت شده «آبادانیها» در موزه سینما
- محمود گبرلو: اعتراض تهیه کننده «فسیل» بهجا نیست
- انتقاد شدید محمود گبرلو از برخورد تلویزیون با اصغر فرهادی
- واکنش اینستاگرامی محمود گبرلو به موفقیت زهرا امیر ابراهیمی در جشنواره کن
- واکنش محمود گبرلو به بازتاب انتقاد او از جشنواره فجر در بی بی سی فارسی
- وقتی روحانیون متوجه اهمیت سینما می شوند
- دفاع محمود گبرلو از ترکیب جدید هیئت امنای بنیاد سینمایی فارابی
- گبرلو : برخی فکر می کنند خبرنگاران برده آنها هستند
- تحلیل محمود گبرلو از مناظره انتخاباتی دیروز
- گبرلو : تلویزیون در سال ۹۹ شاهکار کرد/سریال جلال از نظر محتوا و تکنیک عالی بود اما در انتخابها نبود
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





