
در پنج دوره اخیر جشنواره ملی فیلم فجر ۹ سیمرغ در بخش «مواد تبلیغی» این جشنواره به فیلم هایی تعلق گرفته است که در گروه سینمایی «هنر و تجربه» اکران شده اند.
به گزارش روابط عمومی «هنر و تجربه»، گروه سینمایی «هنر و تجربه» از مهر سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را با اکران اولین فیلمش آغاز کرد و همان سال و در اولین دوره حضور آثار این گروه سینمایی در بخش جوایز مواد تبلیغی جشنواره فیلم فجر، سیمرغ بهترین نوآوری و خلاقیت در شیوههای اصولی تبلیغات و اطلاع رسانی در سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر به امیر اثباتی برای فیلم «ماهی و گربه» (شهرام مکری) رسید.
سال بعد و در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بهترین پوستر به علی باقری برای فیلم مستند «من می خوام شاه بشم» (مهدی گنجی) رسید. سیمرغ بلورین بهترین عکس در همان سال به محمد بدرلو برای فیلم «اعترافات ذهن خطرناک من» (هومن سیدی) اهدا شد و سیمرغ بهترین آنونس نیز به محسن امیریوسفی برای فیلم «خواب تلخ» رسید. در این سال هر سه سیمرغ بخش مواد تبلیغی به فیلم هایی از گروه «هنر و تجربه» رسید.
طاها ذاکر برای فیلم «فصل بارانهای موسمی» (مجید برزگر) در سی و پنجمین جشنواره ملی فیلم فجر برنده سیمرغ بلورین بهترین پوستر شد. در همان سال سیمرغ بهترین عکس به مریم تخت کشیان برای فیلم «نیم رخ ها» (ایرج کریمی) اهدا شد.
پوستر فیلم «هجوم» (شهرام مکری) با طراحی بابک یادگاریان در سی و شمشمین جشنواره ملی فیلم فجر برنده سیمرغ بلورین بهترین پوستر شد و همچنین سیمرغ بلورین بهترین عکس سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به جواد جلالی برای فیلم «پریناز» (بهرام بهرامیان) اهدا شد.
امسال و در سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین پوستر به طاها ذاکر برای فیلم «کوپال» (کاظم ملایی) اهدا شد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- الهام حسینزاده: «هنر و تجربه» به تمرکز پایگاهی، نمایشی و تبلیغاتی نیاز دارد
- کاوه مظاهری: نظم و تمرکز در اکران «هنر و تجربه» ضروری است
- هنروتجربه، شاهرگ حیاتی ورود به سینمای جهان
- اطلاعیه موسسه هنروتجربه در واکنش به تصمیم سازمان سینمایی/ قدردانی از سینماگران، امید به آینده
- افتتاح دومین دوره «نگاهی بر سینمای چین» با نمایش فیلم ژانگ ییمو
- اعلام اسامی فیلمهای حاضر در دومین دوره «نگاهی بر سینمای چین»
- به همت موسسه هنروتجربه و سفارت چین در ایران؛ دومین دوره «نگاهی بر سینمای چین» برگزار میشود
- «بوتاکس» در گروه هنروتجربه اکران میشود
- اکران آنلاین دو فیلم از ۱۲ خرداد
- واکنش «هنروتجربه» به بیانیه داوران جشنواره فیلم فجر؛ نام سیمرغ «هنروتجربه» تغییر کند
- روایتی نو از یک موضوع تکراری/ نگاهی به فیلم «یلدا»
- سگها و آدمها/ نگاهی به فیلم «داگمن»
- حقایقی درباره جزیره رنگین به بهانه نمایش ویژه آن در گروه هنروتجربه
- عقرب/ نگاهی به فیلم «تمام چیزهایی که جایشان خالی است»
- وقتی قاتل یک زن است / نگاهی به فیلم “مهین”
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





