با حضور علی اوجی و پژمان جمشیدی، جلوی دوربین پیمان قلسمخانی، فیلمبرداری «خوب، بد، جلف» آغاز شد.
به گزارش سینماسینما، فیلمبردارى فیلم «خوب، بد، جلف» به کارگردانی پیمان قاسمخانی آغاز شد.
در نخستین سکانس فیلم «خوب، بد، جلف» پژمان جمشیدی و علی اوجی مقابل دوربین رفتند.

حمیدفرخ نژاد، پژمان جمشیدى، سام درخشانى،ویشکا آسایش، بیژن امکانیان، نیوشا ضیغمی، رضا رویگرى، آزاده صمدی، نسیم ادبى، علی اوجی، رضا کریمى، امیرمهدى ژوله از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

«بد، خوب، جلف» داستان یک کارگردان هنرى سینماست که از طرف تهیه کنندهاش تحت فشار است تا از دو بازیگر تجارى براى بازى در نقشهاى اصلى فیلمش استفاده کند. از نظر کارگردان آنها بدترین انتخاب هاى ممکن هستند، اما اگر مى خواهد که فیلم را بسازد مجبور است در مدت کوتاهى آنها را به نقش هایشان نزدیک کند، و این کار آسانى نیست.
«خوب، بد، جلف» سومین عنوانی است که تا به حال برای این فیلم اعلام شده است. قبلتر اسامی «پژمان» و «پلیسبازی» برای این فیلم انتخاب شده بود. به گفته محسن چگینی، یکی از تهیهکنندگان، این فیلم در واقع اثری سینمایی، از سریال «پژمان» است.
پژمان مجموعهای تلویزیونی به کارگردانی سروش صحت، تهیهکنندگی محسن چگینی و نویسندگی مهراب قاسمخانی و پیمان قاسمخانی ساخته بهمن ۱۳۹۱ تا خرداد ۱۳۹۲ است که از شبکه سه پخش شدهاست.در این مجموعه تلویزیونی پژمان جمشیدی از بازیکنان فوتبال سابق تیم ملی ایران نقش خودش یعنی ستاره سابق پرسپولیس را بازی میکند.او نقش فوتبالیستی را دارد که برای چهارمین فصل متوالی با وجود تلاش فراوان، موفق نشده است تیمی را برای خود پیدا کند.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- بیانیه انجمن بازیگران سینما در واکنش به وقایع اخیر و هتک حرمت هنرمندان/ پژمان بازغی استعفا داد
- آغاز اکران «هفت روز» در فرانسه
- تقدیم «ترانهای عاشقانه برایم بخوان» به کیانوش عیاری/ سینما دارای یک زبان مشترک است
- گفتوگو با علی صمدی احدی/ «هفت روز» را با بیانِ فعالان حقوق بشر ساختم
- «هفت روز» به جشنواره تورنتو میرود
- سه کارگردان ایرانی در جشنواره تورنتو/ «هفت روز»؛ فیلم تازه ویشکا آسایش
- نکوداشت صدمین زادروز عزتالله انتظامی برگزار شد؛ عزت الله انتظامی انسانی زندگی آفرین بود/ انتظامی به هر نقشی اعتبار میبخشید
- «توچال» از ۲۷ دی اکران میشود
- در مراسم تشییع فردوس کاویانی مطرح شد: ما آخرین بازیگر طنز فاخر ایران را از دست دادیم/ فردوس کاویانی در قلب ما زنده است
- «مادر خوانده» با آناهیتا درگاهی به شبکه نمایش خانگی میآید
- یک اتفاق عجیب؛ پخش تلویزیونی یک فیلم در حال اکران
- با اعلام جزئیات اختتامیه؛ نامزدهای جشنواره فیلم شهر اعلام شد
- معرفی هیات داوران بخش سینمایی یک جشنواره/ مهتاب کرامتی و پژمان بازغی فیلمهای ورزشی را داوری میکنند
- با انتخاب کامل بازیگران و عوامل، فیلمبرداری «شوماه» در شهرک دفاع مقدس آغاز شد
- کدام یک از سلبریتی ها در اجرا موفق بوده اند ؟ ازگلزار و رضا صادقی تا اشکان خطیبی و پژمان بازغی
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶





