هدیه تهرانی در صفحه اینستاگرامش به مناسبت روز جهانی زن پست تازه ای گذاشت.
به گزارش سینماسینما، این بازیگر نوشت:
نمیدونم این عکس ماله کیه ، نمیدونم باید روز زن و تبریک بگم یا روز آدم و انسانیت ،
نمیدونم اگه زن بودن ارزشه آیا ما واقعا به غریزه و ساختار طبیعى هنوز زن هستیم یا بعد از انقلاب صنعتى و زندگى مدرن هم میتونیم زن باشیم و هم میتونیم شلوار مردانه بپوشیم و هم سطح و تراز مردها در عرصه نابهنجار این دنیا همچنان به دنبال اثبات ارزش زن بودن بگردیم ، نمیدونم مردها هم اگر دامن بپوشن در اجتماع قابل قبوله و بابت ایفاى نقش همزمان زنانه چه چیز هایى رو میتون از دست بدند ، و نمیدونم اتفاقا محرومیتهاى زنان که باعث شد خیلى چیزا رو از دست بدن همچنان با حضورشون در هر زمینه اى که در اجتماع دارن به جاى بعضى از ازدست دادنها جه چیزها و چه قابلیتهاى مرودنه اى بدست آوردن ، و نمیدونم که مردها هم با این که بعد از نابهنجاریهاى سنت و قدرت و انقلاب صنعت ، پذیرفتن بخش مسئولیتهاى مردانه را گاها از دست بدن و مثل ما نتونن نقش زنانه اى هم ایفا کنند حالشون خوبه یا نه، نمیدونم ما زنان و مردان چه چیزهایى رو از دست دادیم و چه چیزهایى رو در نابهنجاریها در طول تاریخ بدست آوردیم و از دست دادیم ، و نمیدونم بابت چه جایگاهى طبیعى غریزى و انسانى باید تبریک گفت ،،،
اونى که شاید میدونم اینه که الان هزاران تحلیل و قضاوت و مرز و حرف و حدیثه بابت این حرفها ، و اونى که نمیدونم اینه که نقش واقعى ما در هستى و طبیعت چیه . اونى که میدونم اینه که چیزى که به شکل زن و مرد در طبیعت خلق شده ، چیزى که چه در زن و چه در مرد زیر خروارها نابهنجاری ، محکومیت و محرومیت و اجبار تلاشِ به اثبات وجودش داره ، همون چیزیه که نیازى به اثبات وجودش نداشته ،
اما به تمام زنانى که چه مثل من نا آگاهانه نمیدونن به کجا باید رفت ، و بیشتر به زنانى که آگاهانه و شرافتمندانه در راه مسئولیت و خلاقیت رشد و تکامل به هر شیوه اى حرکت میکنند تبریک میگم … به امید روزى براى بقا و ایفاى نقش
بى مرز انسانیت در هستى

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- ستارههای هوای ابری/ نگاهی به فیلم «بی همه چیز»
- هدیه تهرانی، نامی در بین مشاهیر بازیگری دنیا/ کوتاه درباره «بی همه چیز»
- فیلمفارسیسازی/ نگاهی به فیلم «بی همه چیز»
- هویت فروپاشیده/ نگاهی به فیلم «بیهمه چیز»
- انتقام و وسوسه/ نگاهی به فیلم «بیهمه چیز»
- ابتذال سرنوشت محتوم رقابت بین هدیه تهرانی و پارسا پیروز فر
- سعید راد در گفتگو با موزه سینما: تقوایی گفت یا صادق کرده را تو بازی میکنی یا در آن دفتر فیلم نمیسازم
- کرونا به نفع اختتامیه جشنواره فیلم فجر
- چالش بیپاسخ نامزدهای بازیگری
- پیوند موفق ادبیات و سینما/ نگاهی به فیلم «بی همه چیز»
- نفسگیر و میخکوب کننده/ نگاهی به فیلم «بی همه چیز»
- کوتاه درباره فیلمهای «بی همه چیز» و «رمانتیسم عماد و طوبا»
- دیدار بانوی سالخورده و مالنا در دوره پهلوی/ نگاهی به فیلم «بی همه چیز»
- «روزهای نارنجی» در شبکه نمایش خانگی + تیزر
- دوئت با نتهای نادرست
نظرات شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶






خا نم اگر معنای زندگی را نمیدونی، ؟! خیلی خوبه که بعنوان یک هنرمند متعهد بری دنبالش و معنایش را در این دوران که با هزار طرفند ، اونو از همه پنهان میکنن،پیدا کنی ود هنر خودت بگنجانی، چون رسالت یک هنر مند همین است،