کارگردان سرشناس منتظر است تا زمان کپی رایت فیلم «ترمیناتور» در آمریکا تمام شود تا بتواند برای ساخت قسمتهای جدید دست به کار شود.
به گزارش سینماسینما به نقل از اسکرین دیلی، جیمز کامرون کارگردانی که «ترمیناتور» و «ترمیناتور۲: روز داوری» را کارگردانی کرده قصد دارد ۳ فیلم جدید از این مجموعه علمی-تخیلی را تهیه کند.
وی در مصاحبهای گفت: در حال مذاکره با دیوید الیسون هستم که حق جهانی «ترمیناتور» و دنبالههای آن را در سراسر جهان و بازار آمریکا در اختیار دارد که در آمریکا ظرف یک سال و نیم آینده به اتمام میرسد ما داریم درباره دنباله مسیر و این که چه کاری میتوانیم بکنیم صجبت میکنیم. همین حالا طرح ساخت ۳ فیلم دیگر از این مجموعه مطرح است.
۳ فیلم آخر «ترمیناتور» شامل «ترمیناتور ۳: خیزش ماشینها»، «رستگاری ترمیناتور» و «ترمیناتور جنسیس» با نقدهای ضعیفی روبه روشدند و فیلم آخر در سال ۲۰۱۵ در باکس آفیس کمتر از انتظار ظاهر شد.
کامرون با توجه به همین امر گفت: همه میدانند که من احترام زیادی برای فیلمهایی که بعدا ساخته شدند قایل نیستم.
او یادآور شد که از فیلم آخر برای حضور آرنولد حمایت کرد چون آرنولد شوارتزنگر از دوستان صمیمی اوست و او نمیخواست این فیلم موفق نباشد.
وی گفت: آرنولد از ۳۳ سال پیش از دوستان صمیمی من است و من همیشه حامی او بودهام.
بهار امسال آرنولد اعلام کرده بود در فیلم جدید «ترمیناتور» بازی میکند و افزوده بود در مذاکراتی که با کامرون داشته درباره این پروژه صحبت کرده است.
وی تاکید کرده بود که از سال ۲۰۱۹ جیمز کامرون دوباره صاحب حقوق رسمی مجموعه «ترمیناتور» خواهد شد و نقشی مستقیم در این پروژه خواهد داشت.
در واقع به زودی ۳۵ سال از زمان اکران فیلم اول «ترمیناتور» خواهد گذشت و به این ترتیب تاریخ انقضای حقوق رسمی آن و عدم قابلیت کامرون برای حضور در آن به پایان خواهد رسید.
به گفته آرنولد، کامرون فیلم را تهیه خواهد کرد و یک کارگردان دیگر در آن حضور خواهد داشت.
این در حالی است که کامرون اکنون مشغول فیلمبرداری چهار دنباله دیگر برای فیلم «آواتار» است.
منبع: خبرگزاری مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- اظهار نظر تند جیمز کامرون؛ فیلمهای نتفلیکس نباید به جوایز اسکار راه یابند
- پس از پایان «آواتار: آتش و خاکستر»؛ جیمز کامرون به دنیای آدمخوارها میرود
- تغییر موضع کارگردان «آواتار» نسبت به هوش مصنوعی
- آتش و خاکستر؛ توضیحات جیمز کامرون درباره جزئیات «آواتار ۳»
- «آواتار ۲» سومین فیلم پرفروش تاریخ سینما شد
- «آواتار ۲» جای «تایتانیک» را گرفت
- آیا «آواتار» فیلم تام کروز را پایین میکشد؟
- آیا فروش «آواتار۲» تا پیش از سال نو میلیارد دلاری میشود؟
- آیا «ترمیناتور» هفتم در راه است؟/ هوش مصنوعی جایگزین رباتهای بد
- واکنش جیمز کامرون به ضرر ۲۵۰ میلیون دلاری مت دیمون/ بیخیالش شو!
- مخاطبان جهانی از «آواتار ۲» استقبال کردند/ آغاز کار با فروش ۴۳۴ میلیون دلاری
- اعتراف عجیب جیمز کامرون درباره «آواتار ۲»
- جیمز کامرون از شخصیتهای مارول و دیسی انتقاد کرد/ سطحی هستند
- بازیگر «آواتار» با دیدن قسمت جدید آن گریه کرد/ ۸ دقیقه حبس نفس!
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶





