در راستای اجرای بخش نامه فاصله گذاری هوشمند ازسوی سازمان امور استخدامی کشور و بر اساس ضوابط راهنمای وزارت بهداشت درمان وآموزش پزشکی جهت مبارزه با کووید ۱۹ ( کرونا ویروس ) دفتر نظارت بر مراکز، مجامع و مشاغل سازمان سینمایی اطلاعیه ای صادر کرد.
به گزارش سینماسینما، به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، به منظور حفظ فاصله گذاری هوشمند و الزامات سلامت در محیط کار، از متقضیان محترم ارزشیابی و دریافت گواهینامه هنری (سینمایی) تقاضا دارد برای تسریع در امور و عدم نیاز به مراجعه حضوری، از این پس مدارک و مستندات لازم جهت ارایه به بخش ارزشیابی هنرمندان در سازمان امور سینمایی را بر اساس موارد زیر ارسال کنند:
– دانلود فرم های ارزشیابی هنرمندان از سایت سازمان امور سینمایی.
– مطالعه دقیق فرمها و سپس پر نمودن فرم ها (خواهشمند است اطلاعات درخواستی در تمامی قسمت های خالی فرم ها پر شود)
– مطالعه دقیق اسناد و مدارک موردنیاز جهت ارایه به بخش ارزشیابی هنرمندان (کلیه مدارک موردنیاز در انتهای فرم های درخواستی ذکر شده است).
– اسکن کلیه مدارک درخواستی.
– ارسال مدارک اسکن شده به آدرس پست الکترونیکی: arzeshyabi.cinema@gmail.com
– چنانچه حجم فیلم های متقاضیان دریافت گواهینامه هنری بیش از ظرفیت لازم جهت ارسال از طریق پست الکترونیکی باشد ، متقاضیان محترم می توانند بخشی از فیلم ها را به همراه تیتراژ ابتدایی و انتهایی فیلم که نام هنرمند در آن قید شده است را به آدرس پست الکترونیک فوق ارسال نمایند.
– درصورت وجود هر گونه پرسش در مورد پر نمودن فرم ها ویا ارسال اسناد و مدارک مورد نیاز ، شماره تلفن ۳۳۹۶۶۱۳۱-۳۳۹۶۶۱۱۳دفتر نظارت بر مراکز ، مجامع و مشاغل پاسخگوی متقاضیان عزیز است.

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- حقیقتِ حذف/ وقتی حذف، جای گفتوگو را در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی میگیرد
- آغاز شمارش معکوس برای میزبانی فارس از جشنواره جهانی فیلم فجر
- خلف وعده سازمان سینمایی/ خانه سینما از حضور در کمیته انتخاب نماینده ایران برای اسکار کنارهگیری کرد
- بماند به یادگار از دولت وفاق!/ نامه سرگشاده یک مستندساز به رئیس سازمان سینمایی
- خروج کانون کارگردانان سینما از شورای صنفی نمایش/ برای رائد فریدزاده متاسفیم
- بیانیه سازمان سینمایی در پی حمله به صداوسیما
- برگزاری فعالیتهای هنری تا اطلاع ثانوی لغو شد
- حرفهای تازه رییس اسبق سازمان سینمایی؛ ایوبی: پشتم را خالی کردند/ دولت باید پایش را عقب بکشد
- موتمن: سردر سینماهای کشور شبیه تئاتر بولینگ عبدو شده است/ فارابی را تعطیل کنید
- مسعود نجفی مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی شد
- به بهانه تغییر رییس سازمان سینمایی/ باید مدیران را پاسخگو کنیم
- سقوط آزاد جشنواره فیلم کوتاه تهران به چاه بیاعتباری
- سینمای استراتژیک به استراتژی سینما تبدیل شود
- ابراز شگفتی هیأت رئیسه خانه سینما از انگیزههای تنظیم کنندگان سند ملی سینما
- انجمن تهیهکنندگان مستقل سینما مطرح کرد؛ درخواست شفافسازی مالی وزارت ارشاد و سازمان سینمایی
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد





