تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۲:۳۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 67271

بازیگر و نویسنده تلویزیون لینا دانم به صف دیگر چهره‌هایی پیوست که تا به حال در مورد دونالد ترامپ به عنوان بیمار روانی صحبت کرده‌اند.

به گزارش سینماسینما، لینا دانم بازیگر و نویسنده تلویزیونی آمریکا، نه تنها ترامپ را یک بیمار روانی خواند بلکه او را با یک تروریست هم مقایسه کرد.

دانم تا به حال در تلویزیون و در سریال خوش‌نقد «دخترها» محصول شبکه اچ‌بی‌او نقش دختری را که با بیماری روانی دست‌ و پنجه نرم می‌کند ایفا کرده و پیش از این هم در منظر عموم درباره تقلاهای شخصی خودش با بیماری روانی حرف زده است.

دانم در توییتر خود نوشت: «نه تنها دونالد ترامپ یک نژادپرست است بلکه نژادپرستی است که بیماری روانی درمان‌نشده دارد بنابراین تحت شرایطِ متفاوت او هم می‌توانست دیلن روف باشد.»

به این ترتیب دانم تا جایی پیش رفت که ترامپ را با دیلن روف مقایسه کرد؛ تروریستی داخلی که در کلیسای اسقفی چارلزتون واقع در کارولینای جنوبی به ۹ نفر از اعضای سیاه‌پوست کلیسا شلیک کرد و آن‌ها را به قتل رساند.

افراد زیادی به دانم پاسخ دادند. بعضی‌ها از او حمایت کردند و گفتند «ترامپ حتی از روف هم ترسناک‌تر است» اما بعضی‌ها بدبین بودند و گفتند «از ترامپ خوشمان نمی‌آید اما این یکی زیاده‌روی است.»

یک نفر هم دانم را متهم به زیر سوال بردن اعتبار مدرسه هنر لیبرالی که از آن فارغ‌التحصیل شده کرد و نوشت: «به نظرم اوبرلین باید قبضی به ارزش هفت میلیارد دلار برایت بفرستد چون از همین حالا مسیر نابودی آن‌ها را درست کرده‌ای.»

از وقتی کمپین ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ آغاز شد، افراد حرفه‌ای، روانشناسان و مردم بسیاری سلامت روانی او را زیر سوال برده‌اند. تا به حال ادعاشده او اختلال شخصیت خودشیفته، گرایش‌های جامعه‌ستیزانه و توسعه احساسی ناقص دارد.

لینا دانم هنرپیشه، کارگردان، فیلمنامه‌نویس و تهیه‌کننده اهل ایالات متحده آمریکا است. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به فیلم این است ۴۰ و مجموعه تلویزیونی دختران اشاره کرد. وی همچنین برنده جوایزی همچون جایزه گلدن گلوب بهترین مجموعه تلویزیونی کمدی یا موزیکال شده است.

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها