خواننده مشهور بریتانیایی جای شایا لباف را در یک فیلم روانشناسانه گرفت.
به گزارش سینماسینما به نقل از ورایتی، هری استایلز پس از بازی در فیلم «دانکرک» اکنون به تریلر روانشناسانه «نگران نباش عزیزم» به کارگردانی اولیویا وایلد پیوست. استایلز به این ترتیب جایگزین شایا لباف میشود و در برابر فلورانس پیو، کریس پاین و خود وایلد نقشآفرینی میکند.
لباف به دلیل برنامههای فشردهاش از بازی در این فیلم صرف نظر کرده بود.
«نگران نباش عزیزم» که برمبنای فیلمنامهای به قلم کتی سیلبرمن ساخته میشود در دهه ۱۹۵۰ و در یک جمعیت ناکجاآبادی که در کویر کالیفرنیا زندگی میکنند میگذرد.
گفته شده فیلمبرداری فیلم در پاییز انجام می شود.
نیولاین که تولید فیلم را برعهده دارد این داستان را در آگوست ۲۰۱۹ خرید.
اولیویا وایلد پس از ساخت «بوکاسمارت» که نخستین تجربه کارگردانیاش بود با اقبال در این زمینه روبهروشد.
سیلبرمن که از نویسندگان «بوک اسمارت» هم بود فیلمنامه «نگران نباش عزیزم» را بر مبنای فیلمنامهای مینویسد که شین و کری وندایک پیشتر نوشته بودند.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- طولانیترین فیلم شزل با بازی برد پیت دسامبر میآید
- با محوریت جنگ جهانی دوم و بمب اتم، نولان فیلم جدید خود را میسازد
- تمجید کوئنتین تارانتینو از کریستوفر نولان
- احتمال همکاری خواننده مشهور با والت دیزنی/ هری استایلز بازیگر «پری دریایی» می شود؟
- تأملی بر فضای شنیداری «دانکرک»/ آه! چه جنگ دلنشینی*
- پیشبینی ورایتی از برندگان اسکار ۲۰۱۸
- «دانکرک» برنده بزرگ جوایز میکس صدا
- «دانکرک» و «من، تونیا» برنده جایزه ACE شدند
- در فاصله چند ساعت به برگزاری مراسم/ کدام فیلم برنده گلدن گلوب میشود؟
- گزارش اختصاصی سینماسینما/ همه آنچه که باید درباره گلدن گلوب ۲۰۱۸ بدانید
- سینمای جهان در سال ۲۰۱۷ / از چهره های خبرساز تا شاخصهای باکس آفیس
- از نامزدی «دانکرک» نولان تا «جنگ ستارگان»/ رقابت ۱۰ فیلم در اسکار جلوههای ویژه
- وقتی فیلم نولان در ۱۰ فیلم برتر سال جایی ندارد
- نگاهی به «دانکرک» کریستوفر نولان/ گاهی به آسمان نگاه کن
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





