تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۱۱/۰۸ - ۱۹:۴۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 10522

سرویس رفت و آمد  سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر امسال در چهار مسیر میزبان اهالی رسانه هستند.

به گزارش سینماسینما به نقل از  ارتباطات و اطلاع رسانی سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر، سرویس های رفت و برگشت به کاخ جشنواره  در ایام برگزاری جشنواره هر روز صبح از میدان های آزادی، رسالت، ونک و هفت تیر تا آخرین ساعات شب درخواست خبرنگاران و منتقدان خواهند بود.

این سرویس ها هر روز حدودا یک ساعت قبل از هر سانس نمایش فیلم از مسیرهای ذکر شده به سمت کاخ جشنواره حرکت می کنند و حدودا یک ربع بعد از اتمام نمایش فیلم از محل جشنواره خارج می شوند.

همچنین هر روز صبح راس ساعت ۹ صبح سرویس ایاب و ذهاب جشنواره خبرنگاران را به محل برگزاری نشست می رساند و بعد از پایان نشست نیز خبرنگاران متقاضی را به محل های مورد نظر بازمی گرداند.

همچنین سرویس چرخشی در میدان آرش (ابتدای ورودی برج میلاد) منتظر کسانی خواهند بود که با وسایل حمل و نقل عمومی به جشنواره فیلم فجر می آیند.

برهمین اساس خبرنگاران و منتقدان متقاضی استفاده از این سرویس ها باید کارت جشنواره فیلم فجر را به همراه داشته باشند. جدول کامل ساعات رفت و برگشت سرویس ایاب و ذهاب در طول جشنواره در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.

لازم به ذکر است ون های جشنواره فیلم فجر در میدان رسالت رو به روی مسجد، در میدان ونک ابتدای ملاصدرا، در میدان هفت تیر رو به روی فروشگاه یاس و در میدان آزادی ابتدای اتوبان جناح رو به روی آریا تاکسی منتظر مدعوین جشنواره هستند.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها