زوج فیلم سینمایی «ویل هانتیگ خوب» در فیلم سینمایی «آخرین دوئل» دوباره با هم همکاری میکنند.به گزارش سینماسینما به نقل از هالیوود ریپورتر، ریدلی اسکات به عنوان کارگردان فیلم سینمایی «آخرین دوئل» انتخاب شد و بازیگران اصلی او نیز بن افلک و مت دیمون هستند که پیش از این در فیلم سینمایی «ویل هانتیگ خوب»، زوج سینمایی یکدیگر بوده اند. این فیلم در مورد دوئل مبارزان فرانسوی در قرن چهاردهم میلادی است.
نیکول هولوفسنر فیلمنامه این پروژه را از روی کتاب اریک جاگر به نام «آخرین دوئل: داستان واقعی یک جرم، رسوایی و آزمایش با مبارزه در قرون وسطای فرانسه» است که داستان واقعی یک انتقام را روایت میکند. دیمون و افلک در نگارش فیلمنامه به هولفسنر کمک خواهند کرد. بن افلک و مت دیمون با کمپانی خود به نام پیرل استریت کمک تهیه کننده این فیلم نیز هستند.
آخرین دوئل همکاری این دو بازیگر را تکرار خواهد کرد که پیش از این در فیلم ویل هانتینگ خوب محصول ۱۹۹۷ همکاری کرده بودند و رابین ویلیامز نیز در آن ایفای نقش میکرد. این فیلم دو جایزه اسکار را در هفتادمین دوره این جشنواره تصاحب کرد.
ریدلی اسکات آخرین بار با فیلم سینمایی «مریخی» کارگردان مت دیمون بود. همچنین دیمون با نام مک کارتی، کارگردان فیلم «افشاگر»، در فیلمی سینمایی با عنوان «استیل واتر» همکاری میکند. این فیلم نیز داستان شخصی است که دخترش به یک قتل متهم شده، اما اصرار دارد که او مرتکب این جرم نشده است.
دیمون به همراه کریستین بیل در فیلم سینمایی کمپانی فاکس به نام «فورد در برابر فراری» ایفای نقش کرده بود که در تاریخ ۱۵ نوامبر (۲۴ آبان) اکران میشود. بن افلک هم در فیلم سینمایی کمپانی یونیورسال به نام «من هنوز زنده هستم» ایفای نقش میکند.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ «گلادیاتور ۲»؛ بازگشتی باشکوه به کُلُسیوم و سنت حماسههای سینمایی
- در اولین روزهای اکران بینالمللی؛ «گلادیاتور۲»، ۸۷ میلیون دلار فروخت
- «ناپلئون»؛ سه بیماری امپراتور
- ریدلی اسکات وسترنش را نمیسازد/ برف نیست
- نظر راسل کرو درباره ساخت قسمت دوم «گلادیاتور»؛ ناراحتم!
- در «تحریک کنندگان»؛ مت دیمون و کارگردان «بورن» در یک کمدی دزدی همراه شدند
- علاوه بر تهیه کنندگی؛ ریدلی اسکات زندگی گروه بیجیز را فیلم میکند
- کیلین مورفی جشنواره برلین را افتتاح میکند
- قهرمان دیوانهی شکست خورده/ نگاهی به فیلم «ناپلئون»
- انتقاد اروپاییها از بازی آمریکاییها در نقش آنها/ تصاحب فرهنگ
- تولید «گلادیاتور ۲» از هفته آینده از سر گرفته میشود
- «ناپلئون» ریدلی اسکات گیشه فرانسه را فتح کرد/ نقد منفی اثر نکرد
- اوپنهایمر یا هوش صاعقهآسا/ نگاهی به فیلم «اوپنهایمر»
- کمکهای میلیون دلاری بازیگران هالیوود به اعتصابکنندگان/ از مریل استریپ تا جورج کلونی
- ورایتی پیشبینی کرد؛ «قاتلان ماه کامل» شانس اول اسکار ۲۰۲۴
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





