رضا گوران کارگردان «سرکوب» اعلام کرد که انجام مراحل فنی فیلم در حال انجام است ولی احتمال دارد اثرش به جشنواره ملی فیلم فجر نرسد.
به گزارش سینماسینما، در حالی که این روزها صداگذاری، ساخت موسیقی و جلوه های ویژه فیلم سینمایی «سرکوب» ادامه دارد، رضا گورانکارگردان اثر از احتمال آماده نشدن این فیلم برای حضور در سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر خبر داد.
وی در این باره توضیح داد: از ابتدا بنای ما بر آماده سازی «سرکوب» برای حضور در جشنواره ملی فیلم فجر بود و فرم حضور در جشنواره امسال را پر کرده بودیم اما به دلیل دقت و وسواسی که در زمینه بخش های فنی اثر داریم ممکن است فیلم به جشنواره نرسد.
این نویسنده و کارگردان تئاتر که اولین تجربه فیلم بلند داستانی خود را در سینما پشت سر می گذارد، افزود: این روزها صداگذاری و ساخت جلوه های ویژه در حال انجام است و موسیقی فیلم توسط ارکستر فیلارمونیک تهران نواخته می شود و آماده شدن نسخه ای مناسب برای نمایش در هیات انتخاب جشنواره فیلم فجر مدنظر من است.
گوران در پایان اعلام کرد: طی روزهای آینده تلاش می کنیم نسخه ای از «سرکوب» را به دبیرخانه جشنواره فجر ارایه کنیم با این وجود با توجه به زمان بر بودن مراحل ذکر شده ممکن است «سرکوب» به جشنواره نرسد.
فیلم سینمایی «سرکوب» با بازی کوثری، سارا بهرامی، الهام کردا، پردیس احمدیه، رویا افشار و جمشید هاشم پور پاییز امسال جلوی دوربین رفت.
حبیب اسماعیلی تهیه کننده و محمدصادق رنج کشان سرمایه گذار و مجری طرح«سرکوب» هستند.
در خلاصه داستان فیلم «سرکوب» آمده است: یه کاری کرد وفاداری بشه عادت همه مون حالا همه مون وفاداریم اما اونی که بهش وفاداریم خیلی وقته که مرده…
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- نگاهی به نمایش «رامسس دوم»/ شیطان یا فرشته؟
- حمایت انجمن تهیه کنندگان مستقل از تفکیک جشنواره جهانی و ملی فجر
- واکنش «هنروتجربه» به بیانیه داوران جشنواره فیلم فجر؛ نام سیمرغ «هنروتجربه» تغییر کند
- «جهان با من برقص»، «سرکوب»، «سونامی» و «قصر شیرین» در جشنواره بینالمللی فیلم ولز
- خامدستی و هدر رفتگی/ نگاهی به فیلم «سرکوب»
- «اینسرت»/ رئالیسمِ تلخِ بارانی؛ نگاهی به فیلم «سرکوب»
- «سرکوب»؛ فیلمی در باب سرگشتگی، تنهایی و ناکامی انسان معاصر است
- یادداشت هنگامه قاضیانی درباره فیلم «سرکوب»
- نگاهی به فیلم سرکوب؛ نمایش چرخه معیوب خشونت
- اکران خصوصی «سرکوب»/ محمدصادق رنجکشان: اهالی سینما باعث رانده شدن سرمایهگذاران نشوند
- رضا گوران، همزمان با اکران «سرکوب»: اکران عمومی را به حذفیات جشنواره ترجیح دادم
- صدور پروانه نمایش برای «سرکوب»
- انتشار جزییات هزینههای جشنوارهی ملی فجر + جدول
- چه کسی ضربه فنی شد؟/ نگاهی به فیلم «غلامرضا تختی»
- محمود اربابی: مخالف ادغام جشنوارههای ملی و جهانی فجر هستم
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





