نمایش «خنکای ختم خاطره» به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ سه روز در هفته جاری برای دانشجویان تخفیف دارد.
به گزارش سینماسینما، نمایش «خنکای ختم خاطره» به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا آذرنگ روزهای یکشنبه تا سهشنبه هفته جاری (۲ تا ۴ دی) برای دانشجویان تخفیف دارد. با توجه به اینکه اجراهای این نمایش از هفته گذشته بدون هیچ گونه تخفیفی آغاز شده است و بنا به درخواست مکرر دانشجویان، گروه اجرایی در نظر دارد تا در سه روز یاد شده تعداد محدودی بلیت با ۳۰% تخفیف این نمایش را به دانشجویان اختصاص دهد.
دانشجویان علاقمند به استفاده از این تسهیلات میتوانند به صورت حضوری و با ارائه کارت دانجشویی به گیشه تماشاخانه ایرانشهر مراجعه نمایند.
فاطمه معتمدآریا، حمیدرضا آذرنگ، علی سلیمانی، مرتضی آقاحسینی، مجید رحمتی، امین میری، بهنام شرفی، پریا وزیری ، سارا شاهرودیان، امید سلیمی، هیراد آذرنگ و ماهرخ لک بازیگران این اثر هستند.
« خنکای ختم خاطره » تا ۲۱ دی ماه ساعت ۲۰ در سالن استاد سمندریان مجموعه ایرانشهر روی صحنه میرود.
خلاصه داستان « خنکای ختم خاطره»از زبان نویسنده: « پس از سالها سربازی از زیر خاک زنده بیرون میآید و تنها نشانیاش نامِ بینشانِ اوست … یوسف. حالا گروهی به دنبالِ یوسف گمشدهها میگردند. »
وحید لک (مجری طرح و مدیرتولید)، رضا مهدیزاده (طراح صحنه)، الهام شعبانی (طراح لباس)، همراز بیان (طراح پوستر)، عباس عباسی (طراح گریم)، محمدجواد طالبی (موسیقی)، یوسف عبدالرضایی (عکس)، محمد گودرزیانی (دستیار کارگردان و برنامهریز)، احسان دلدار (مدیر هماهنگی اجرا)، امیرعلی پریز (مدیر صحنه)،راضیه اسماعیلی (منشیصحنه)، آوا فیاض (مدیر تبلیغات و مشاور رسانه) و فواد خراباتی (مدیر روابطعمومی) ، فرزین طاهری (مستندساز) پیام نیکخواه (عکس پشتصحنه) عوامل این نمایش هستند.
منبع:ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- در سومین دوره فستیوال انجام میشود؛ نمایش فیلمهای ایرانی در جشنواره زنان شرقی
- پنج فیلم، پنج نقد/ از عشق در فضای کارگری تا دزدی به دلیل سوگ
- اکران فیلمی با بازی محسن تنابنده از هفته آینده
- ترانه تنهایی/ نگاهی به فیلم «عامه پسند»
- تو پیش نرفتی، تو فرو رفتی؟/ معتمدآریا و حسرت دهه ۶۰
- واکنش تند سینماگران به توئیت توهینآمیز علیاکبر رائفیپور
- چراغ تالارهای نمایشی تهران روشن شد؛ آغاز بهار تئاتر با فاطمه معتمدآریا
- «مستوران» روی میز تدوین حسن حسندوست / ادامه تصویربرداری در شهرک نور
- پروانه نمایش «روزی روزگاری آبادان» صادر شد
- مرجان اشرفیزاده در گفتوگو با سینماسینما/ قصه فیلم «آبجی» از یک نگرانی و ترس در من شروع شد
- مسعود آبپرور کارگردان ادامه «مستوران» شد
- رویا میرعلمی جدیدترین بازیگر «مستوران» شد + عکس
- «هفت سال ده روز کم» برگزیده جشنواره هالیوود سیلور اسکرین شد
- نازنین فراهانی بازیگر سریال «مستوران» شد
- حمیدرضا آذرنگ بازیگر «مستوران» شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد





