مدیر سالن سینماتوگراف موزه سینما گفت: ما تلاش کردیم حتی با فروختن بلیت سفید، حداکثر تعداد مخاطب را به داخل سالنها راه بدهیم.
به گزارش سینماسینما، «آیت ملکنیا» مدیر سالن سینماتوگراف موزه سینما که یکی از سینماهای مردمی جشنواره فیلم فجر است، در گفتوگو با ستاد خبری جشنواره فیلم فجر، در مورد استقبال مردمی از فیلمهای اکران شده در ایام این جشنواره گفت: در موزه سینما از روز دوم جشنواره با نمایش فیلم «ایتالیا ایتالیا» گرم شد و هر دو سالن سینمای ما پر شد. روز چهارشنبه فیلمهای «ماجرای نیمروز» و «خفگی» با استقبال بالایی مواجه بودند. روزهای پنجشنبه و جمعه هم فیلمهای «گشت۲»، «سارا و آیدا»، «قاتل اهلی»، «رگ خواب» و «بدون تاریخ بدون امضا» با استقبال بالای مخاطب روبرو شد و به شکلی که صفهای طویلی جلوی در سالنهای ما تشکیل شد و ما هم تلاش کردیم حتی با فروختن بلیت سفید حداکثر تعداد مخاطبان را به داخل سالنها راه بدهیم.
وی در پاسخ به سوالی در مورد نمایش فیلمها در سانس فوقالعاده گفت: وضعیت سینمای موزه سینما به شکلی است که تماشاگران در زمان انتظار در صف خرید بلیط در معرض سرمای زیادی قرار میگیرند و و ترجیح ما این است که این مخاطبان را دست خالی از سینما بیرون نفرستیم و تا حد امکان همه را به داخل سالن سینما هدایت کنیم تا اینکه به آنها بگوییم برگردند و دوباره چند ساعت دیگر برای سانس فوقاالعاده بازگردند.
ملکنیا در پاسخ به سوالی درباره پیشبینی خود در مورد فیلمهایی که احتمال میدهد سال آینده جزو پرفروشها باشد، گفت: قطعا فیلمهایی پرفروشی در سال آینده خواهیم داشت. «ایتالیا ایتالیا»، «ماجرای نیمروز»، «رگ خواب»، «بدون تاریخ بدون امضا»، «سد معبر» و «خوب بد جلف» فیلمهای گیشهداری هستند و «گشت۲» به علت طنز خاص خود مورد توجه قرار خواهد گرفت. «قاتل اهلی» هم مخاطبان خاص خود را خواهد داشت و به نظرم یک فیلم پرفروش است. فیلم «ویلاییها» هم داستان و اجرایی عالی دارد که مورد پشتصحنه دفاع مقدس است که کسی به آن نپرداخته و تلاش کارگردان در آن به ثمر نشسته و امیدوارم جزو پرفروشها قرار بگیرد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- بررسی مسایل مالی جشنواره فیلم فجر/ مساله فقط دستمزد یک مشاور نیست
- رقم هایی که تناقض دارند/لزوم شفاف سازی جزییات بودجه و هزینه جشنواره های ملی و جهانی فجر
- این گروه بیدلیل/ عملکرد جشنواره ملی فجر و شگفتی های جشنواره جهانی فجر
- خون تازه در رگهای پریدهرنگ/ نگاهی به چهار فیلم موفق جشنواره فجر
- اولین تیزر از پشت صحنه «ماجرای نیمروز»/ فیلم
- نگاهی به وضعیت یک ماه اخیر سینما به بهانه اسکار فرهادی/ شرایط لغزنده!
- اختصاصی سینماسینما/ محسن تنابنده: برخی در جشنواره فجر از آب گل آلود ماهی گرفتند
- گفتوگو با محمدمهدی دادگو، داور سیوپنجمین جشنواره فیلم فجر/ امسال سال زنان بود
- تقاضای ۵۸ میلیارد تومان برای برگزاری دو جشنواره
- یادداشتی درباره فیلم آپاندیس/ یک پیشنهاد لذت بخش
- چرا «هفت» دل خیلیها را خنک کرد؟!
- واکنش مهرزاد دانش به اظهارات فراستی: سینمای ما دچار مککارتیسم میشود
- نگاهی به مواضع اخیر مسعود فراستی/ دهه ات گذشته رییس!*
- ایوبی: کدام یک از ادعاهای افخمی و فراستی درباره جشنواره درست بود؟
- بررسی دوتابعیتیبودن داوران جشنواره فجر در کمیسیون فرهنگی
نظرات شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود






توضیح بلیط سفید را کامل بدهید لطفا. و
اگر تعداد بلیط های سفید زیاد باشد
آنوقت افراد توی سالن چه می کندد؟؟