مدیر سالن سینماتوگراف موزه سینما گفت: ما تلاش کردیم حتی با فروختن بلیت سفید، حداکثر تعداد مخاطب را به داخل سالنها راه بدهیم.
به گزارش سینماسینما، «آیت ملکنیا» مدیر سالن سینماتوگراف موزه سینما که یکی از سینماهای مردمی جشنواره فیلم فجر است، در گفتوگو با ستاد خبری جشنواره فیلم فجر، در مورد استقبال مردمی از فیلمهای اکران شده در ایام این جشنواره گفت: در موزه سینما از روز دوم جشنواره با نمایش فیلم «ایتالیا ایتالیا» گرم شد و هر دو سالن سینمای ما پر شد. روز چهارشنبه فیلمهای «ماجرای نیمروز» و «خفگی» با استقبال بالایی مواجه بودند. روزهای پنجشنبه و جمعه هم فیلمهای «گشت۲»، «سارا و آیدا»، «قاتل اهلی»، «رگ خواب» و «بدون تاریخ بدون امضا» با استقبال بالای مخاطب روبرو شد و به شکلی که صفهای طویلی جلوی در سالنهای ما تشکیل شد و ما هم تلاش کردیم حتی با فروختن بلیت سفید حداکثر تعداد مخاطبان را به داخل سالنها راه بدهیم.
وی در پاسخ به سوالی در مورد نمایش فیلمها در سانس فوقالعاده گفت: وضعیت سینمای موزه سینما به شکلی است که تماشاگران در زمان انتظار در صف خرید بلیط در معرض سرمای زیادی قرار میگیرند و و ترجیح ما این است که این مخاطبان را دست خالی از سینما بیرون نفرستیم و تا حد امکان همه را به داخل سالن سینما هدایت کنیم تا اینکه به آنها بگوییم برگردند و دوباره چند ساعت دیگر برای سانس فوقاالعاده بازگردند.
ملکنیا در پاسخ به سوالی درباره پیشبینی خود در مورد فیلمهایی که احتمال میدهد سال آینده جزو پرفروشها باشد، گفت: قطعا فیلمهایی پرفروشی در سال آینده خواهیم داشت. «ایتالیا ایتالیا»، «ماجرای نیمروز»، «رگ خواب»، «بدون تاریخ بدون امضا»، «سد معبر» و «خوب بد جلف» فیلمهای گیشهداری هستند و «گشت۲» به علت طنز خاص خود مورد توجه قرار خواهد گرفت. «قاتل اهلی» هم مخاطبان خاص خود را خواهد داشت و به نظرم یک فیلم پرفروش است. فیلم «ویلاییها» هم داستان و اجرایی عالی دارد که مورد پشتصحنه دفاع مقدس است که کسی به آن نپرداخته و تلاش کارگردان در آن به ثمر نشسته و امیدوارم جزو پرفروشها قرار بگیرد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- بررسی مسایل مالی جشنواره فیلم فجر/ مساله فقط دستمزد یک مشاور نیست
- رقم هایی که تناقض دارند/لزوم شفاف سازی جزییات بودجه و هزینه جشنواره های ملی و جهانی فجر
- این گروه بیدلیل/ عملکرد جشنواره ملی فجر و شگفتی های جشنواره جهانی فجر
- خون تازه در رگهای پریدهرنگ/ نگاهی به چهار فیلم موفق جشنواره فجر
- اولین تیزر از پشت صحنه «ماجرای نیمروز»/ فیلم
- نگاهی به وضعیت یک ماه اخیر سینما به بهانه اسکار فرهادی/ شرایط لغزنده!
- اختصاصی سینماسینما/ محسن تنابنده: برخی در جشنواره فجر از آب گل آلود ماهی گرفتند
- گفتوگو با محمدمهدی دادگو، داور سیوپنجمین جشنواره فیلم فجر/ امسال سال زنان بود
- تقاضای ۵۸ میلیارد تومان برای برگزاری دو جشنواره
- یادداشتی درباره فیلم آپاندیس/ یک پیشنهاد لذت بخش
- چرا «هفت» دل خیلیها را خنک کرد؟!
- واکنش مهرزاد دانش به اظهارات فراستی: سینمای ما دچار مککارتیسم میشود
- نگاهی به مواضع اخیر مسعود فراستی/ دهه ات گذشته رییس!*
- ایوبی: کدام یک از ادعاهای افخمی و فراستی درباره جشنواره درست بود؟
- بررسی دوتابعیتیبودن داوران جشنواره فجر در کمیسیون فرهنگی
نظرات شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
آخرین ها
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان
- سینما ایران در آتش سوخت






توضیح بلیط سفید را کامل بدهید لطفا. و
اگر تعداد بلیط های سفید زیاد باشد
آنوقت افراد توی سالن چه می کندد؟؟