«زمانی برای مردن نیست» با استقبال تماشاگران، به فروش قابل توجهی دست یافت.
به گزارش سینماسینما، برمبنای خبر یک سایت فرانسوی، «زمانی برای مردن نیست» گیشه سینماها را به آتش کشید! آخرین فیلم جیمز باند که آخرین نقشآفرینی دنیل کریگ در جیمز باند به حساب میآید، توانسته در روزهای اول اکران ۱۱۹ میلیون دلار فروش داشته باشد و البته بدون اکران در چین، به عنوان بزرگترین بازار جهانی.
این اولین فیلم مهم هالیوودی از نظر فروش بعد از بازگشایی سینماها در دنیا بعد از کووید ۱۹ است.
قرار است این فیلم از ۶ اکتبر در فرانسه و از ۷ اکتبر در روسیه و از ۸ اکتبر در آمریکای شمالی (کانادا و آمریکا) به نمایش عمومی درآید و از هم اکنون بسیاری از بلیت های آن پیش فروش شده است. کمپانی یونیورسال این فیلم را در جهان پخش میکند.
آخرین فیلم جیمز باند با بودجه ۲۵۰ میلیون دلار تهیه شده و بیش از صد میلیون دلار هزینه تبلیغات آن در جهان شده است. این فیلم تاکنون در انگلستان در تعطیلات آخر هفته بیش از ۲۵ میلیون دلار فروش داشته، در آلمان ۱۴ میلیون وهفتصدهزار دلار، در هنگ کنگ سه میلیون دلار فروش گیشه آن در همین چند روزی که از شروع اکران آن گذشته، بوده است. آخرین فیلم از سری آثار جیمز باند که در سال ۲۰۱۵ به پرده سینماهای جهان رفته بود، در روزهای اول در جهان ۱۲۳ میلیون دلار فروش داشته. باتوجه به فروش روزهای اول «زمانی برای مردن نیست» به نظر می آید که این فیلم رکورد فروش تمام جیمز باند هارا پشت سر بگذارد . این اثر بیست وپنجمین فیلم از سری آثار جیمزباند به حساب می آید. یکی از پخش کنندگان فرانسوی اعتقاد دارد که چهارشنبه آینده که جیمز باند در سینماهای این کشور اکران خواهد شد، بهتر است فیلمهای مهم فرانسه اکران نشود چون زیر دست و پای جیمز باند مقاومت نخواهند کرد!
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- داستانی که در زندان اتفاق میافتد؛ دیمین شزل نقش اصلی فیلمش را به دنیل کریگ پیشنهاد داد
- به کارگردانی گرتا گرویگ؛ جیمز باند سابق به دنیای نارنیا میرود
- نگاهی به فیلم «ذرهای آرامش»/ جهان در انتظار خشکسالی
- وحشت جرمی رنز از بازگشت به بازیگری
- ۵ برنده اسکار افتخاری معرفی شدند/ تهیهکنندگان جیمز باند در فهرست
- فوت بازیگر فیلم «جیمز باند»/ پاملا سالم درگذشت
- نولان کارگردان «جیمز باند» نمیشود
- سم مندس پیشنهاد ساخت جیمز باند را رد کرد
- فیلم دوم «چاقوها بیرون» سومین فیلم پرمخاطب نتفلیکس شد
- کدام هنرمندان جوایز گلدن گلوب را اهدا خواهند کرد
- فوت آهنگساز «جیمز باند»/ مانتی نورمن درگذشت
- در شصتمین سال تولید فیلمها؛ تهیهکنندگان ۹ فیلم «جیمزباند» تجلیل میشوند
- منتقدان از نمایش «مکبث» با بازی دنیل کریگ استقبال نکردند
- سینماسینما/ آمار تماشاگران فیلمهای خارجی و ایرانی در فرانسه در سال ۲۰۲۱/ صدرنشینی «اسپایدرمن، راهی به خانه نیست»
- «جیمز باند» رکورد گینس را شکست
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»





