تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۱:۴۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 10355

دبیر جشنواره فیلم فجر با اشاره به شرایط دشوار اقتصادی کشور گفت: تلاش کردیم امسال باری از دوش سینمای ایران برداریم و به همین دلیل «رایتل» حامی اصلی جشنواره فیلم فجر است.

به گزارش سینماسینما، محمد حیدری با بیان این مطلب اضافه کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته حرف و حدیث‌های زیادی درباره اسپانسر و حامی مالی جشنواره مطرح شد و عده‌ای گفتند شهر فرش حامی مالی جشنواره است و جالب است که همه کارخانه‌های فرش را به عنوان حامی مالی جشنواره مطرح می‌کردند در حالی که حضور هر یک از هنرمندان در ستاد برگزارکننده جشنواره و به عنوان مشاور فقط به دلیل حمایت‌های معنوی آنان بود و اصلا درباره مباحث مالی صحبتی نشد.

حیدری که روز سه‌شنبه ششم بهمن‌ماه در نشست خبری جشنواره فیلم فجر در هتل لاله سخن می‌گفت اضافه کرد: رایتل پیش از این هم حامی مالی جشنواره فیلم فجر بوده است و امسال نیز ۷۰ تا ۸۰ درصد حمایت مالی را انجام می‌دهد.

وی مبلغ این حمایت را اعلام نکرد اما گفت قطعا این حمایت‌ها در قد و قواره جشنواره‌ای مانند فیلم فجر است.

دبیر جشنواره فیلم فجر با تأکید بر اینکه در این دوره سیاه‌نمایی در فیلم‌های جشنواره وجود ندارد، اضافه کرد: در این دوره از جشنواره تلاش کردیم فیلم‌هایی را انتخاب کنیم که به لحاظ مضمون و ساختار تنوع زیادی داشته باشد. در میان این فیلم‌ها تعدادی هم به نقد اجتماعی می‌پردازند اما فیلمی که بتوان عنوان سیاه‌نمایی را بر آن نهاد در جشنواره امسال نداریم.

این خبر در حال بروز رسانی است

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها