تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۲:۰۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 65182

پیش‌داستان «دراکولا» با کارگردانی اندی موسچیتی راهی سینماها می‌شود.  

به گزارش سینماسینما، اندی موسچیتی که فیلم «It» را در کارنامه‌اش دارد، این بار به سراغ اثر کلاسیکی چون «دراکولا» رفته و به عنوان کارگردان پیش‌داستان این داستان معرفی شده است.

پیش‌داستان «دراکولا» توسط دیکر استوکر و جی.دی بارکر نوشته شده و مورد تایید بنیاد برام استوکر نویسنده رمان کلاسیک «دراکولا» است. «باربارا موسچیتی» و «روی لی» هم که در ساخت فیلم «It» ‌همکاری داشتند، این بار نقش تهیه‌کننده را بر عهده دارند. «It» اثری در ژانر وحشت است که براساس رمانی به همین نام از «استفن کینگ» ـ جنایی‌نویس مشهور آمریکایی ـ ساخته شد.

داستان «دارکولا»ی جدید در سال ۱۸۶۸ اتفاق می‌افتد، زمانی که «برام استوکر» ۲۱ ساله با موجودی شیطانی که در یک برج قدیمی گرفتار شده، ‌دیدار می‌کند.

«استوکر» اولین بار «دراکولا» را در سال ۱۸۹۷ منتشر کرد. این کتاب تبدیل به سنگ بنایی برای بسیاری از آثار ژانر وحشت شد و در حوزه ادبیات ژانر وحشت اهمیت زیادی دارد.

ساخت پیش‌داستان «دراکولا» دو روز دیگر شروع می‌شود و پیش‌بینی می‌شود فیلم موفقی در گیشه از آب درآید. سازندگان این اثر، فروش بالای ۶۰ میلیون دلار را از اکران داخلی پیش‌بینی کرده‌اند.

چندی پیش هم اعلام شد «مارک گاتیس» و «استیون موفَت» دو کارگردان سریال محبوب «شرلوک»، قرار است همکاری بعدی خود را در ساخت مینی‌سریالی درباره «دراکولا» دنبال کنند.

منبع: ایسنا به نقل از ورایتی

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها