تیزر مستند سینمایی «خط باریک قرمز» با صدای سارا بهرامی رونمایی شد.
به گزارش سینماسینما به نقل از روابط عمومی فیلم، همزمان با آغاز اکران مستند داستانی «خط باریک قرمز» به کارگردانی فرزاد خوشدست از تیزر جدید آن رونمایی شد.
ماجرای «خط باریک قرمز» از این قرارست که یک گروه مجرم نوجوان در یک زندان با کمک چند مربی نمایش تصمیم میگیرند یک نمایش را روی صحنه ببرند و ناگفتههای زندگی خود را از این طریق بیان کنند. آنها تصمیم میگیرند که اگر این نمایش موفق بود، به این بهانه و برای اجرا یک روز از زندان خارج شوند، اما عدهای تصمیم به فرار دارند.
«خط باریک قرمز» برنده جایزه نتپک (شبکه توسعه سینمایی آسیا و اقیانوسیه) در سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر است و جوایز مختلف داخلی و خارجی را در کارنامه دارد.
میلاد از شخصیتهای داخل فیلم به دلیل ساخت و دیده شدن این مستند، مورد بخشش قرار گرفت و اعدام نشد.
نسخهای که از این فیلم از امروز ۶ مرداد اکران شده است با آنچه در جشنواره ها به نمایش در آمد، متفاوت است. خوشدست در این باره میگوید: فیلم پایانبندی تازهای دارد و در آن به کنجکاوی مخاطبان حرفهای که قبلا یک بار فیلم را دیده بودند، به صورت تصویری درباره سرنوشت شخصیتهای این مستند سینمایی پاسخ میدهد.
در این مستند داستانی، توماج دانش بهزادی در کنار فرهاد اصلانی، هنگامه قاضیانی، امیر دژاکام، افشین هاشمی، آرش آبسالان، یاسر خاسب و همراهی نوجوانان کانون اصلاح و تربیت حضور دارند.
عوامل فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: فرزاد خوشدست، مدیر فیلمبرداری: مرتضی پورصمدی، تدوینگر: آرش زاهدی اصل، موسیقی: صبا ندایی، صدا: محمود کاشانی، صداگذار : بهروز شهامت و شاهین خاکپور، طراح لباس: الهام شعبانی، طراح گریم: محمد رضا عباسی، مجری طرح و مدیر تولید: دُری رضایی، تهیهکنندگان: نگار اسکندرفر، فرزاد خوشدست، عکاس: ارسلان امانتی، مشاور رسانه ای و روابط عمومی: نغمه دانش آشتیانی، همکار: سپیده شریعت رضوی.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «بازنده»؛ حکایت آدمهای بازندهی زخمی
- انتشار اولین تصویر سعید آقاخانی و آناهیتا افشار در «خاتی»
- «ناصدا» به تهیهکنندگی سارا بهرامی روی صحنه میرود
- پخش سریال جدید مازیار میری از امروز آغاز شد
- این زن حرف میزند/ نگاهی به «علفزار»
- هزار داستان/ نگاهی به فیلم «علفزار»
- اکران «علفزار» از اوایل هفته آینده آغاز میشود
- نمایش ۶ فیلم مستند ایرانی در برنامه انجمن آسیایی نیویورک
- بدون منطق روایی/ نگاهی به فیلم «خائنکشی»
- کلاژی از موفقیت فیلمهای پیشین/ نگاهی به فیلم «خائنکشی»
- «علفزار» و ساختار قصه در قصهاش
- افتتاح توفانی، پایان ناگهانی/ نگاهی به فیلم «علفزار»
- حقیقت یا مصلحت؟/ نگاهی به فیلم «علفزار»
- «علفزار»؛ تصویری از مظلومیت زنان در جامعه مردسالار
- مصاحبه تصویری اختصاصی سینماسینما با فرزاد خوشدست به بهانه اکران آنلاین مستند «خط باریک قرمز» (بخش اول)/ مخاطب فرهنگی ما کم شده است
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





