بردلی کوپر پس از ایفای نقش تک تیرانداز آمریکایی در عراق، در فیلم تازه اش سرآشپز مستاصلی به نام آدام جونز است که تلاش می کند موفقیت قبلی اش را بدست آورد.
به نقل از یورونیوز، فیلم «سوخته» با بازی بردلی کوپر آمریکایی، سیینا میلر و اما تامپسون بریتانیایی، دانیل برول آلمانی و عمر سای فرانسوی از بازیگران بین المللی بهره می برد.
و اما ماجرا از آن قرار است که بریز و بپاش و خوشگذرانی های کلان، رستوران ممتاز و موفقیت آدام جونز در پاریس را نابود کرده است. او مصمم است همه چیز را از اول در لندن بسازد.
در افتتاحیه فیلم «سوخته» در نیویورک، بردلی کوپر گفت اولین تجربه او در رستوران و آشپزی به ۱۵ سالگی و پیشخدمتی در یک رستوران یونانی بر میگردد. او افزود: همیشه آشپزی را دوست داشتم. در هجده سالگی در رستورانی کمک آشپز بودم و سرآشپز پسر جوانی بود که تازه از فرانسه برگشته بود و ایده هایی جالبی داشت. یک جورهایی شبیه شخصیت فیلم بود.
سیینا میلر در نقش هلن می گوید برای آمادگی این نقش، نزد سرآشپزهای ممتاز آموزش دیده است. بازیگر ۳۳ ساله بریتانیایی گفت: درباره آشپزها مطالعه کردم. برای دیدن نحوه کار رستوران های بزرگ ساعت ها آنجا رفتم و با آشپزهای زن و مرد زیادی گفتگو کردم و در حرکات آنها دقت کردم. کار سختی نبود برای اینکه آشپزی، غذا و غذا خوردن را دوست دارم.
فیلم «سوخته» در سینماهای دنیا در اکران است.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- پیش درآمد «یازده یار اوشن» ساخته میشود؛ مذاکره بردلی کوپر برای بازی در کنار مارگو رابی
- نگرانی خانواده از تصمیم کیت بلانشت/ آیا برنده دو اسکار از بازیگری خداحافظی میکند؟
- بردلی کوپر برای سومین بار کارگردانی میکند
- در جشنواره سانتا باربارا؛ بردلی کوپر از دست برد پیت جایزه گرفت/ ترجیح جایزه سوپربول به اسکار
- بردلی کوپر برای یک «خماری» دیگر آماده است
- اعلام فهرست پرستاره فیلمهای ونیز ۲۰۲۳
- ورایتی پیشبینی کرد؛ «قاتلان ماه کامل» شانس اول اسکار ۲۰۲۴
- «نگهبانان کهکشان» گیشه تابستانی سینما را کلید زد
- در اهمیت راهاندازیِ خانه سالمندانِ مخصوص هنرمندان
- سرخوشیهای عاشقانه/ نگاهی به فیلم «پیتزای شیرین بیان»
- حلیمه سعیدی بازیگر سریالهای رضا عطاران درگذشت
- داستان یک هیولای انساننما/ نگاهی به فیلم «کوچه کابوس»
- عاطفه تیموری: در بازیگری باید ایدهها و افکار خودم را پیاده کنم
- علی تیموری: هوش، خلاقیت و سختکوشی لازمه بازیگری است
- بازیگری، پیوندهای بیکرانگی آفرینش
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»





