تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۷:۴۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 8078

اروندفیلم سینمایی «اروند» به کارگردانی پوریا آذربایجانی که در سکوت خبری تولید خود را آغاز کرده بود، همچنان در حال فیلمبرداری است.

به گزارش سینماسینما، تاکنون ۲۰ درصد از فیلمبرداری این فیلم گذشته و سعید آقاخانی، طناز طباطبایی و پانته آ پناهی‌ها بازیگرانی هستند که در این مدت جلوی دوربین مرتضی غفوری رفته‌اند و در روزهای آینده نیز مهرداد صدیقیان، امید روحانی، حسین سلیمانی و کاظم سیاحی به جمع بازیگران این فیلم اضافه خواهند شد.

عوامل «اروند» به زودی و پس از پایان کار در حومه تهران به خوزستان سفر خواهند کرد و با توجه به اینکه قرار است اولین نمایش فیلم در جشنواره فیلم فجر باشد، تدوین کار به صورت همزمان توسط امیر ادیب پرور آغاز شده و کار ساخت موسیقی «اروند» هم توسط کارن همایونفر به زودی آغاز خواهد شد. پیش بینی می‌شود با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و مدت زمان فیلمبرداری نسخه اولیه «اروند» در موعد مقرر تحویل دبیرخانه سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر شود.

مهدی داوری تهیه کننده آثاری چون «پل چوبی» و «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» برای دومین‌بار پس از «تجریش ناتمام» تهیه کنندگی فیلم جدید آذربایجانی را به عهده گرفته است تا دستیار سابق زنده یاد رسول ملاقلی پور برای نخستین بار فیلم سازی در زمینه دفاع مقدس را تجربه کند.

در خلاصه داستان «اروند» آمده: یونس جانباز اعصاب و روان دفاع مقدس، حالا بیست و هفت سال پس از پایان جنگ هنوز هم با خاطره هم رزمانش روزگار می‌گذراند. همراه شدن او با یک گروه تفحص اما اتفاقات تازه‌ای را در این جریان سیال ذهن وارد می‌کند…

اروند

اروند

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها