«ریدلی اسکات» کارگردان برنده اسکار انگلیسی با احمق خواندن «دونالد ترامپ» از نحوه واکنش او به شیوع ویروس کرونا انتقاد کرد.
به گزارش سینماسینما به نقل از ورایتی، به ادامه گسترش ویروس کرونا، پروژههای سینمایی در هالیوود نیز یکی پس از دیگر متوقف میشوند و اخیرا نیز فیلم «آخرین دوئل» جدیدترین پروژه سینمایی «ریدلی اسکات» نیز مراحل ساخت خود را نیمه تمام رها کرده است.
این فیلم که در حال و هوای قرن ۱۴ میلادی در فرانسه ساخته میشود با بازی «مت دیمون» و «بن افلک» همراه است و پس از فیلمبرداری در فرانسه حالا برای ادامه ساخت در آمریکا باید منتظر بماند شرایط به حالت عادی بازگردد.
«اسکات» ۸۲ ساله که ساخت فیلمهای معروفی چون «گلادیاتور»، «بیگانه»، «بلیدرانر» و «مریخی» را در کارنامه دارد با احمق خواندن «دونالد ترامپ» و انتقاد از سیاستهای دولت او در مواجهه با ویروس کرونا گفت با نگاهی به سیاستمدارانی که در سطح جهان اداره امور را در دست دارند متوجه می شویم نیمی از این رهبران احمق و نیمی دیگر مستبد هستند و به ندرت افرادی ارزشمند در میان آنها دیده میشود.
او پیشنهاد خود را درباره نحوه مدیریت شرایط بحرانی اکنون در آمریکا و انگلیس نیز مطرح کرد و گفت: من بچه جنگ هستم و در سالهای جنگ از سهمیهبندی استفاده میکردیم و مردم نمیتوانستند هر قدر که میخواهند غذا بخرند و به جای آن ما از کوپن استفاده میکردیم و هر فردی قادر بود مقدار محدودی از اقلام را خریداری کند. آنها اکنون نیز باید این کار را انجام دهند چرا که مردم آنقدر زیاد مواد غذایی میخرند که این غذاها در حال فاسد شدن هستند. در انگلیس هم «بوریس جانسون» باید فکری جدی در این باره بکند.
«ریدلی اسکات» تنها راه جلوگیری از شیوع ویروس کرونا را ماندن در خانه دانست و گفت این ویروس در بسیاری از افراد با علایمی شبیه به آنفولانزای متوسط تا شدید همراه است و افراد سالمند چون من باید مراقب خودمان باشیم. من خیلی احتیاط میکنم و دوست دارم برگردم و فیلم نیمه کارهام را با «مت دیمون» تمام کنم.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ «گلادیاتور ۲»؛ بازگشتی باشکوه به کُلُسیوم و سنت حماسههای سینمایی
- در اولین روزهای اکران بینالمللی؛ «گلادیاتور۲»، ۸۷ میلیون دلار فروخت
- «ناپلئون»؛ سه بیماری امپراتور
- ریدلی اسکات وسترنش را نمیسازد/ برف نیست
- نظر راسل کرو درباره ساخت قسمت دوم «گلادیاتور»؛ ناراحتم!
- در «تحریک کنندگان»؛ مت دیمون و کارگردان «بورن» در یک کمدی دزدی همراه شدند
- علاوه بر تهیه کنندگی؛ ریدلی اسکات زندگی گروه بیجیز را فیلم میکند
- کیلین مورفی جشنواره برلین را افتتاح میکند
- قهرمان دیوانهی شکست خورده/ نگاهی به فیلم «ناپلئون»
- انتقاد اروپاییها از بازی آمریکاییها در نقش آنها/ تصاحب فرهنگ
- تولید «گلادیاتور ۲» از هفته آینده از سر گرفته میشود
- «ناپلئون» ریدلی اسکات گیشه فرانسه را فتح کرد/ نقد منفی اثر نکرد
- اوپنهایمر یا هوش صاعقهآسا/ نگاهی به فیلم «اوپنهایمر»
- کمکهای میلیون دلاری بازیگران هالیوود به اعتصابکنندگان/ از مریل استریپ تا جورج کلونی
- ورایتی پیشبینی کرد؛ «قاتلان ماه کامل» شانس اول اسکار ۲۰۲۴
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد





