مجتمع فرهنگی سینمایی «خلیج فارس» با ظرفیت ۳۰۰ مخاطب در شهر دامغان مورد بهره برداری قرار گرفت.
به گزارش سینماسینما، آیین افتتاح مجتمع فرهنگی-سینمایی خلیج فارس دامغان با حضور سیدهادی حسینی معاون پارلمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رمضانعلی حیدری خلیلی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان امور سینمایی، سمعی و بصری، سید حسین سیدی مدیر عملکرد سازمان امور سینمایی، حسن بیگی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، مدیران فرهنگی و هنرمندان استان سمنان برگزار شد.
در این مراسم علی اصغر مجد فرماندار شهرستان دامغان با اشاره به نیاز این شهر به وجود سینما گفت: باید از تلاشهای کسانی که باعث ساخت چنین مکان فرهنگی شدند تقدیر کرد چراکه شهر دامغان به یک مجتمع فرهنگی-هنری و سینما نیاز داشت و این مجتمع میتواند منجر به توسعه و ارتقاء سطح فرهنگی اقشار مختلف مردم و جوانان شود.
همچنین رمضانعلی حیدری خلیلی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان امور سینمایی، سمعی و بصری با اشاره به رویکرد سازمان امور سینمایی در حمایت از سالن سازی در کشور گفت: یکی از برنامههای مهم سازمان امور سینمایی عقد تفاهمنامه با استانهای مختلف جهت احداث سالن در شهرهای فاقد سینما و ساخت مجتمعهای سینمایی با مشارکت بخش خصوصی است که در همین راستا ساخت ۶۲ سالن سینما در شهرهای فاقد سینما و فعال کردن ۱۲۹ سینمای سیار در شهرهای مرزی و محروم را در برنامه داریم.
مجتمع فرهنگی سینمایی «خلیج فارس» دامغان در پنج طبقه و با زیربنای ۷۰۰ مترمربع و مشتمل بر سه سالن سینما با ظرفیت ۳۰۰ صندلی و با حمایت موسسه «سینماشهر» مورد بهره برداری قرار گرفت.
این مجتمع سینمایی پس از افتتاح با حضور مقامات و هنرمندان از روز یکشنبه ۲۰ اسفند ماه با نمایش فیلمهای سینمایی روز کارش را آغاز کرد که در اولین روز فعالیت بیش از ۱۳۰۰ مخاطب را توانست جذب کند.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- حقیقتِ حذف/ وقتی حذف، جای گفتوگو را در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی میگیرد
- آغاز شمارش معکوس برای میزبانی فارس از جشنواره جهانی فیلم فجر
- بنیاد ایرانشناسی برگزار میکند؛ نشست تخصصی روایت وطن در سینمای ایران
- خلف وعده سازمان سینمایی/ خانه سینما از حضور در کمیته انتخاب نماینده ایران برای اسکار کنارهگیری کرد
- بماند به یادگار از دولت وفاق!/ نامه سرگشاده یک مستندساز به رئیس سازمان سینمایی
- خروج کانون کارگردانان سینما از شورای صنفی نمایش/ برای رائد فریدزاده متاسفیم
- بیانیه سازمان سینمایی در پی حمله به صداوسیما
- برگزاری فعالیتهای هنری تا اطلاع ثانوی لغو شد
- حرفهای تازه رییس اسبق سازمان سینمایی؛ ایوبی: پشتم را خالی کردند/ دولت باید پایش را عقب بکشد
- موتمن: سردر سینماهای کشور شبیه تئاتر بولینگ عبدو شده است/ فارابی را تعطیل کنید
- مسعود نجفی مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی شد
- به بهانه تغییر رییس سازمان سینمایی/ باید مدیران را پاسخگو کنیم
- سقوط آزاد جشنواره فیلم کوتاه تهران به چاه بیاعتباری
- سینمای استراتژیک به استراتژی سینما تبدیل شود
- امروز، روز ملی سینما نیست!
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»





