کمال تبریزی به بهانه اکران فیلم مارموز ، گفت وگوی مفصلی با تی وی پلاس کرده ودربخشهایی از آن حرفهای جالبی درباره فیلم جدیدش ماهمه هستیم و فیلم خانم یایا ساخته عبدالرضا کاهانی زده است .
به گزارش سینماسینما ، بخشهای مهم این مصاحبه به شرح زیر است :
(درپاسخ به سوالی درباره استفاده از بازیگران ستاره برای فروش بیشتر فیلمش)*ما بازیگر پرفروش نداریم بلکه فیلمنامه و فیلم پرفروش داریم .
*فیلم خانم یایا نشان داد که فقط بازیگر عامل پرفروش شدن فیلمهانیست …اتفاقا فیلم خانم یایا را خیلی دوست دارم و به نظرم جزو کارهای خوب آقای کاهانی است .
*در فیلم ماهمه با هم هستیم فقط یک قهرمان وجود ندارد و قهرمانان فیلم زیاد است وبه همین خاطر بازیگران زیادی در فیلم وجود دارند.
*دستمزد بازیگران این فیلم به اندازه دستمزد همین بازیگران در فیلمهای قبل و بعد از این فیلم بوده است .
*برای اولین بار میرکریمی پیشنهاد ساخت این فیلم را داد.این فیلم سخت ترین فیلمی است که در دوران کاری ام داشته ام وفکر می کنم تماشاگران آن را دوست خواهند داشت .

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- /اختصاصی سینماسینما /هشدار غلامرضا موسوی نسبت به گسترش سانسور ملوک الطوایفی در سینمای ایران
- انتقاد بازیگر کرمانی فیلم «ما همه با هم هستیم» از فحاشی عدهای از کرمانیها به او
- گفت وگوی سینماسینما با کامبیز نوروزی درباره ممنوعیت نمایش فیلم ماهمه با هم هستیم در کرمان
- دادستانی دستور داد: توقیف فیلم سینمایی «ماهمه باهم هستیم» در کرمان
- آرش خوشخو:ماهمه با هم هستیم به نسبت ۴-۵ فیلم اخیر تبریزی از همه بهتر است/این فیلم قابلیت تفسیرهای نمادین دارد
- کار کثیف/ ما همه با هم هستیم درباره ی امید به زندگی نیست، درباره ی پُرخوری است!
- گفت وگوی سینماسینما با کمال تبریزی درباره حواشی فیلم ماهمه با هم هستیم
- ۳ فیلم اکران عید فطر در میان ۵ رکورد افتتاحیه سینمای ایران/ «ماهمه با هم هستیم» رکورددار دهه ۹۰
- چشمی و صد نَم جانی و صد آه/ نگاهی به فیلم «خانم یایا»
- چرا عامه بینندگان از تماشای فیلم خانم یایا سرخورده و منزجر می شوند؟/یادداشتی از یاشار نورایی
- اکران یک فیلم جدید از چهارشنبه
- تاکید دوباره حمید فرخ نژاد :خانم یایا طنز نیست
- واکنش کاهانی به خبر اکران فیلمش :خوشحال نشدم/فریب این مجوز سیاستمدارانه را نمی خورم
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- اکران نوروزی ۱۴۰۴؛ ترکیب ژانری متنوع و رقابت برای جلب نظر مخاطبان
- گزارش از برلیناله ۲۰۲۵؛ بازتاب چهرهی زنان در سینمای معاصر/ برلیناله، آینهای برای زنان در سینما
- پس از چند سال تعطیلی؛ سینما پارس به فروش گذاشته شد
- آتش و خاکستر؛ توضیحات جیمز کامرون درباره جزئیات «آواتار ۳»
- دریافت اسکار شوقبرانگیز بود/ تصور مردم نسبت به انیمیشن ایران تغییر کرد
- نمایش فیلمهایی به مناسبت ۸ مارس در فرانسه
- وحید آگاه، وکیل دادگستری: اخذ مجوز تولید و پخش از ساترا مبنای قانونی ندارد
- معمای پیچیده یک سریال؛ قسمت چهارم «تاسیان» بدون مجوز، منتشر شده است
- احمد سلگی «یخ بستگی» را در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه میبرد
- پس از ۱۵۰ سال؛ نخستین بزرگداشت جناب دماوندی برگزار میشود
- گزارشی از فروش فیلمهای روی پرده؛ یک فیلم کمدی پیشتاز گیشه سینماها/ برنده سیمرغ مردمی ۱۴۰۳ در رده هفتم
- «رها»؛ بازگشت شکوهمند سینمای مستقل اجتماعی
- پس از کسب جایزه بهترین بازیگر زن در اسکار ۲۰۲۵/ پیام مایکی مدیسون ستاره «آنورا»، به دمی مور: «عاشقشم»
- داستان کوتاه/ غلط انداز
- آیا «تاسیان» رفع توقیف شد؟
- نقد «ژن زامبی»، زندگیِ از دسترفته
- ایدههای تازه برای فیلمسازی با بودجههای کم
- سعید آقاخانی و مهدی حسینینیا مقابل دوربین بهنام بهزادی میروند
- در آستانه اکران؛ تیزر و پوستر «کوکتل مولوتف» رونمایی شد
- تاثیر جالب برنامه اکنون سروش صحت بر رونق بازار کتاب
- استیج ۱۴ میزبان آثار تانیا پاکزاد میشود
- با پیشتازی نمایش موزیکال «ویولنزن روی بام»؛ نامزدهای جوایز تئاتر اولیویه معرفی شدند
- آخرین وضعیت انتشار سریال «تاسیان»
- نمایش «پیوتر اوهه»؛ سیلی نهایی بر صورت مخاطب
- کانون پرورش فکری جزییاتی از تولید انیمیشن برنده اسکار اعلام کرد
- کارگردان «ماریا» اثر جدیدش را جلوی دوربین میبرد
- ثبت یک رکورد جدید؛ Ne Zha۲ اولین انیمیشن دو میلیارد دلاری تاریخ شد
- درآمد ۲۲ هزار میلیاردی اپراتورهای اینترنتی از محل پلتفرمها
- ساخت فیلم، با دست خالی و ذهنی پر از تصویر/ یادداشت امید نجوان به بهانهی آغاز اکران آنلاین «ساموئل خاچیکیان؛ یک گفتوگو»
- نتفلیکس «صد سال تنهایی» را وفادارانه و شیوا اقتباس کرده است