کمال تبریزی به بهانه اکران فیلم مارموز ، گفت وگوی مفصلی با تی وی پلاس کرده ودربخشهایی از آن حرفهای جالبی درباره فیلم جدیدش ماهمه هستیم و فیلم خانم یایا ساخته عبدالرضا کاهانی زده است .
به گزارش سینماسینما ، بخشهای مهم این مصاحبه به شرح زیر است :
(درپاسخ به سوالی درباره استفاده از بازیگران ستاره برای فروش بیشتر فیلمش)*ما بازیگر پرفروش نداریم بلکه فیلمنامه و فیلم پرفروش داریم .
*فیلم خانم یایا نشان داد که فقط بازیگر عامل پرفروش شدن فیلمهانیست …اتفاقا فیلم خانم یایا را خیلی دوست دارم و به نظرم جزو کارهای خوب آقای کاهانی است .
*در فیلم ماهمه با هم هستیم فقط یک قهرمان وجود ندارد و قهرمانان فیلم زیاد است وبه همین خاطر بازیگران زیادی در فیلم وجود دارند.
*دستمزد بازیگران این فیلم به اندازه دستمزد همین بازیگران در فیلمهای قبل و بعد از این فیلم بوده است .
*برای اولین بار میرکریمی پیشنهاد ساخت این فیلم را داد.این فیلم سخت ترین فیلمی است که در دوران کاری ام داشته ام وفکر می کنم تماشاگران آن را دوست خواهند داشت .
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- /اختصاصی سینماسینما /هشدار غلامرضا موسوی نسبت به گسترش سانسور ملوک الطوایفی در سینمای ایران
- انتقاد بازیگر کرمانی فیلم «ما همه با هم هستیم» از فحاشی عدهای از کرمانیها به او
- گفت وگوی سینماسینما با کامبیز نوروزی درباره ممنوعیت نمایش فیلم ماهمه با هم هستیم در کرمان
- دادستانی دستور داد: توقیف فیلم سینمایی «ماهمه باهم هستیم» در کرمان
- آرش خوشخو:ماهمه با هم هستیم به نسبت ۴-۵ فیلم اخیر تبریزی از همه بهتر است/این فیلم قابلیت تفسیرهای نمادین دارد
- کار کثیف/ ما همه با هم هستیم درباره ی امید به زندگی نیست، درباره ی پُرخوری است!
- گفت وگوی سینماسینما با کمال تبریزی درباره حواشی فیلم ماهمه با هم هستیم
- ۳ فیلم اکران عید فطر در میان ۵ رکورد افتتاحیه سینمای ایران/ «ماهمه با هم هستیم» رکورددار دهه ۹۰
- چشمی و صد نَم جانی و صد آه/ نگاهی به فیلم «خانم یایا»
- چرا عامه بینندگان از تماشای فیلم خانم یایا سرخورده و منزجر می شوند؟/یادداشتی از یاشار نورایی
- اکران یک فیلم جدید از چهارشنبه
- تاکید دوباره حمید فرخ نژاد :خانم یایا طنز نیست
- واکنش کاهانی به خبر اکران فیلمش :خوشحال نشدم/فریب این مجوز سیاستمدارانه را نمی خورم
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی





