تا زنگ آغاز سیوچهارمین جشنواره فیلم فجر اندکی بیش نمانده است. به گزارش سینما سینما، بزرگترین رویداد سینمایی کشور از دیرباز، شروع و پایانش با حاشیههایی همراه بوده که هرکدام در نوع خود افزایش دما و گرمای جشنواره را در پی داشتهاند. امسال نیز اولین جرقه حاشیهها با رونمایی از پوستر جشنواره سیوچهارم زده شد. پوستری که بر خلاف روال همیشگی در ۳۳ جشنواره گذشته از اِلمانهای همیشگی در آن خبری نبود و تصویری از زنده یاد خسرو شکیبایی را بر خود داشت. فارغ از نقدهای وارده بر این پوستر و بگو مگوهای اجراکننده و ایدهپرداز آن که هر کدام خود را طراح اصلی کار دانستهاند، در این گزارش مروری تصویری و هرچند گذرا داریم بر سیر طراحی پوسترهای جشنواره فیلم فجر در سیوچهار دورهای که از تولدش میگذرد.
- جشنواره یکم
- جشنواره دوم
- جشنواره سوم
- جشنواره چهارم
- جشنواره پنجم
- جشنواره ششم
- جشنواره هفتم
- جشنواره هشتم
- جشنواره نهم
- جشنواره دهم
- جشنواره یازدهم
- جشنواره دوازدهم
- جشنواره سیزدهم
- جشنواره چهاردهم
- جشنواره پانزدهم
- جشنواره شانزدهم
- جشنواره هفدهم
- جشنواره هجدهم
- جشنواره نوزدهم
- جشنواره بیستم
- جشنواره بیست و یکم
- جشنواره بیست و دوم
- جشنواره بیست و سوم
- جشنواره بیست و چهارم
- جشنواره بیست و پنجم
- جشنواره بیست و ششم
- جشنواره بیست و هفتم
- جشنواره بیست و هشتم
- جشنواره بیست و نهم
- جشنواره سی ام
- جشنواره سی و یکم
- جشنواره سی و دوم
- جشنواره سی و سوم
- جشنواره سی و چهارم
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- تغییرات نادرست توسط گروهی دیگر انجام شده/ واکنش ابراهیم حقیقی به انتقادات درباره پوستر جشنواره فیلم فجر
- پوستر جشنواره اصلاح میشود/ عقبنشینی قابل تقدیر جشنواره فیلم فجر
- هیچی ازش نمونده جز یه سایه*
- با تصویری از فیلم سینمایی «مادر»؛ پوستر چهل و سومین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد
- با طراحان پوستر ادوار جشنواره فیلم فجر آشنا شوید / اینفوگرافی
- چند سطر درباره پوستر جشنواره سیوپنجم/ شادروان پوستر جشنواره
- علمالهدی: جشنواره فجر متناسب با ایام فاطمیه باشد/ ژست هنرپیشهها تکرار نشود
- داوران بخش «جلوهگاه شرق» معرفی شدند/ گلاب آدینه در جمع داوران جشنواره جهانی فیلم فجر
- تحلیل کیوان کثیریان درباره جوایز جشنواره سی و چهارم / فیلم – بخش دوم
- تحلیل کیوان کثیریان درباره جشنواره سی و چهارم / فیلم – بخش اول
- ۱۰ نکته خواندنی سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر
- با هنرمندانی که به تیپ ما نمیخورند تعامل دارم!/ فیلم منتخب نماینده مجلسی که گفت فیلم نمیبیند
- پاسخ یکی از داوران جشنواره فجر به یک سئوال/ چرا فیلمهای تبریزی و موتمن جایزه نگرفتند؟
- به روایت یک شاهد عینی / جشنواره فجر و کیفر خواست نسل امروز از نسل قدیم
- بهترین های جشنواره سی و چهارم از نگاه نویسندگان “سینماسینما”
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود







































