سه فیلم جدید سینماها در دو روز اول، نمایش عمومی خود بیش از ۲۲ هزار نفر مخاطب را به سینماها کشاندند.
به گزارش سینماسینما، از روز چهارشنبه، ۲۴ آذرماه سه فیلم «بیهمهچیز»، «اتومبیل» و «گربه سیاه» روانه اکران شدند که در میان آنها فیلم پربازیگر «بیهمهچیز» فروش بهتری داشت.
این فیلم به کارگردانی محسن قرایی در دو روز اکران خود بیش از ۴۲۰ میلیون تومان بلیت فروخته و نزدیک به ۱۵ هزار نفر تماشاگر داشته است.
فیلم «گربه سیاه» به کارگردانی کریم امینی با حدود هفت هزار نفر مخاطب نزدیک به ۲۰۰ میلیون تومان فروش داشته است.
فیلم «اتومبیل» هم به کارگردانی علی میری رامشه با ۲۱۰ نفر مخاطب و اکران در ۱۲ سالن حدود شش میلیون تومان فروش داشته است.
«جنایت بیدقت» دیگر فیلم تازه اکران شده در سینماها که شهرام مکری آن را کارگردانی کرده نیز تا کنون حدود ۹۰ میلیون تومان فروش داشته است.
فیلم «بندربند» به کارگردانی منیژه حکمت از دهم آذر ماه روی پرده رفته و تا کنون بیش از ۶۵ میلیون تومان بلیت فروخته است.
فیلم «رمانتیسم عماد و طوبا» به کارگردانی کاوه صباغزاده به فروش ۱۵۰ میلیون تومان رسیده است.
«تومان» به کارگردانی مرتضی فرشباف هم بیش از ۱۲۰ میلیون تومان بلیت فروخته است.
فیلم «حکم تجدیدنظر» اولین ساخته محمد امین کریمپور پس از یک ماه اکران ۲۶۰ میلیون تومان فروش داشته است.
فیلم «پوست» به کارگردانی برادران ارک که از اواخر مهرماه روی پرده رفته تا کنون ۷۹۰ میلیون تومان فروش داشته است.
کمدی «آپاچی» به کارگردانی آرش معیریان هم به فروش ۳۹۰ میلیون تومان رسیده و «شهر گربهها» ساخته سید جواد هاشمی که از ابتدای آذر روی پرده رفته به فروش ۲ میلیارد تومان رسیده است.
«آتابای» به کارگردانی نیکی کریمی نیز تاکنون بیش از سه میلیارد تومان فروش داشته است.
«منصور» به کارگردانی سیاوش سرمدی با روایتی از زندگی شهید ستاری بیش از ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان فروخته است.
«قهرمان» ساخته اصغر فرهادی به فروش ۱۰ میلیارد تومان نزدیک شده و «گشت ۳» به کارگردانی سعید سهیلی هم بیست و چهار میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بلیت فروخته است. فیلم «دینامیت» به کارگردانی مسعود اطیابی نیز با فروش نزدیک به ۳۲ میلیارد تومان همچنان فیلم پرفروش سال است.
*آمار فروش فیلمها براساس سامانه سمفا تا ساعت ۱۱:۳۰ روز جمعه ۲۶ آذر است.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «جنایت بیدقت»؛ طغیانِ زمان، تکرارِ تاریخ و رقصِ سرنوشت در سینمای شهرام مکری
- انتقاد تند پرویز پرستویی از تهیهکننده فیلم «بی همه چیز»/ حیف که خستگی کار در تنمان ماند
- ستارههای هوای ابری/ نگاهی به فیلم «بی همه چیز»
- هدیه تهرانی، نامی در بین مشاهیر بازیگری دنیا/ کوتاه درباره «بی همه چیز»
- گفتوگو با شهرام مکری کارگردان «جنایت بیدقت»/ یک کافه کوچک با قهوههایی با طعم شخصی
- فیلمفارسیسازی/ نگاهی به فیلم «بی همه چیز»
- سینماسینما/ آمار تماشاگران فیلمهای خارجی و ایرانی در فرانسه در سال ۲۰۲۱/ صدرنشینی «اسپایدرمن، راهی به خانه نیست»
- در دل ماجرای تاریخ /شهرام مکری و مرتضی فرشباف از «جنایت بی دقت» می گویند
- «بی همه چیز»؛ دوگانه عشق و نفرت
- هویت فروپاشیده/ نگاهی به فیلم «بیهمه چیز»
- انتقام و وسوسه/ نگاهی به فیلم «بیهمه چیز»
- حق انتخاب یا حق زندگی/ نگاهی به فیلمهای «دومینو»، «خونریزی» و «بیهمه چیز»
- گفتوگوی تصویری اختصاصی سینماسینما با جواد نوروزبیگی، تهیهکننده فیلم «بیهمه چیز» (بخش دوم)/ برداشتهای متفاوت از فیلم، نشانه موفقیت آن است
- گفتوگوی تصویری اختصاصی سینماسینما با جواد نوروزبیگی تهیهکننده «بیهمه چیز» (بخش اول)/ حوزه هنری خواستهای داشت که به پایان فیلم آسیب میرساند
- در جلسه شورای صنفی نمایش، زمان اکران پنج فیلم مشخص شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان





